- Katılım
- 3 Ocak 2004
- Mesajlar
- 1,076
- Konu Yazar
- #1
Oncelikle tum motorsiklet kullanıcılarına selamlar.
Burayı aslında tesaduf eseri buldum.Ama motosikletcilerinde boyle bir sayfa hazırladıgını gorunce bayagı sevindim dogrusu. :cherry: :tongue:
Adım Savas han. 26 yasındayım.Istanbuldan, bilgi işlem sektorunde calısıyorum.Bir honda fanatigiyim.Bende 2000 model CBR 600F var. Motor hevesim her zaman vardı ama kullanmaya yeni başlıyorum sayılır. (maddi sorunlar, anca alabildik ehueh.) Gecen gene yaz başı aldım motorumu, bu benim ilk motorum ve kullanmayıda bunda ogrendim saten
)). Artık yeni modelle degistirmeyi dusunuyorum.
Benden simdilik bu kadar. Gorusmek dilegimle
))
ha unutmadan birde trafikte motorsikleri sıkıstıran aracları hiç sevmiyoom, giriyordum bigun otobusun altınaa...
dikkatli kullanımlar...
Burayı aslında tesaduf eseri buldum.Ama motosikletcilerinde boyle bir sayfa hazırladıgını gorunce bayagı sevindim dogrusu. :cherry: :tongue:
Adım Savas han. 26 yasındayım.Istanbuldan, bilgi işlem sektorunde calısıyorum.Bir honda fanatigiyim.Bende 2000 model CBR 600F var. Motor hevesim her zaman vardı ama kullanmaya yeni başlıyorum sayılır. (maddi sorunlar, anca alabildik ehueh.) Gecen gene yaz başı aldım motorumu, bu benim ilk motorum ve kullanmayıda bunda ogrendim saten
Benden simdilik bu kadar. Gorusmek dilegimle
ha unutmadan birde trafikte motorsikleri sıkıstıran aracları hiç sevmiyoom, giriyordum bigun otobusun altınaa...
dikkatli kullanımlar...