ben hasan nickli arkadaşimiz kaza yapmiş durumu iyi

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
biraz önce çalan telefonu açtıgımda şok oldum gaziantep mt den ben hasan nickli arkadaşimizin kaza yaptını ögrendim telefonda kendısıyle konuştum durumu iyiymiş ufak defek sırriklarla şükürler olsun kurtulmuş..

gaziantep den adana ya otobandan giderken önüne büyük bir tahta parcası cıktını ve tahtanın üstünden geçmesı sonucu öntekerın patlamasıyla yaklaşik 50 mt süründügünu söyledı motorda biraz hasar var kendısınde fazla bir şey yokmuş allahım esirgemiş kendısını....

acaba otobanda o buyuk tahta parcasının ne işi vardi......burası türkiye dedirten kazalardan birisi daha...:pale::pale:

hasan ve motoru

hasanfd5.jpg


hasan tekrar geçmiş olsun canım kardeşim
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun :pale:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bana da koskoca bi kasa denk gelmişti bi keresinde :S
Arkdaşa geçmiş olsun tez iyileşir inş.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
geçmiş olsun arkadaşa, tahta parçasının otobanda ne işi var büyük ihtimal şu siyah duman atan apartman gibi yüklü kamyonlardan birinden düşmüştür......
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun. Allah başa vermesin. Çok zor bir durum.

Allah'tan o odun parçası, arkadaşı tepetaklak etmemiş.


Bende yazın otobanda seyrederken akşam vakti plastik bir cismin üstünden geçtim. 150 km/h ile seyrediyordum motor ile aşağı yukarı.


Cismi gördüğüm an gidona sıkı sarıldım ve kötü birşey olmadı Allah'tan. (içimden kaynar sular döküldü)

Otobana çıkarken denetimden geçmeyen kamyonlar bu gibi parçalar dökebilir.

Kamyonların kasasının altından sunta fırlıyor bazen.Hareket halinde aman buna dikkat edin! Kamyon arkasına mümkün mertebe girmeyin. (yavaş kalan arkadaşlar da aranın açılması için hızını azaltmalı)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Arkadaşa büyük geçmiş olsun, ancak ülkemizde olabilecek bir kaza şekli :pr:

Ancak, 500 m sürüklenmesi konusunda bir yanlışlık var. O mesafeyi sürüklenmek mümkün değil. Hadi sürüklendi insanın parçası kalmaz. Sanırım olayın şokuyla filan öyle bir ifadede bulundu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst