Ben Geldim. :)

Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
3
Selam arkadaslar...

Bende surucu kursunda su sıralar motorsiklet surmeyi yeni ogrendim bayada keyif aldım simdi aranızdayım.

Adanalıyım istanbulda yasıyorum. Yazılım sektorunde calısıyorum.

Bugun ilk dususumude yasadım. birine carpmayım diye direksiyonu fazla kırdım frene basıp. Dusus hafifti o yuzden gozum kormadı.

Motorsiklet kullananlar ikiye ayrılıyormus:
Dusmus olanlar ve dusecek olanlar. Ben simdi dusmus olanların arasında yer almanın haklı gurunu yasıyorum.

Merak ettimde aranızda soyle 5 senedir motorsiklet kullanıpta dusmiyen var mı?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
367
şu ana kadar hiç düşmedim de arkadan arabaya girdim :D bu ara h.g sefa getirdin biri serflendirdin
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
walla kanka öncelikle hoşgeldn; daha vitesli sürmedm..bilmiorm da sürmeyii..

Ama öğrencen şu motoru alalım önce..

Düşmeye gelince 2 Kez scooter tan uçtum..Yalnız harbi uçtum..

O motor kazası denen seyi ben 2 kes yasadım (Rezil olmustum) :p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Hoşgeldin.:rendeer: Düşmeden motorcumu olunur kardeş.:cherry:
o asfaltın kokusunu bi duymak lazım tozunu almak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin..
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Hoşgeldin.

Asfaltı öpmeden motorcu olunmaz diyor arkadaşlar.

Aman dikkat et de yüksek hızlarda giderken öpme.

Ben, çok şükür yüksek hızda giderken henüz bir kaza yapmadım ama şehir içinde, normal hızla giderken nasıl olduysa aniden ön freni sıktım ve yere kapaklandım.Hem de iki kere.Allah üçüncüsünden saklasın.Damdan düşmüşten beter oluyorsun.Hiç değilse damdan düşerken bu kadar kişi görmüyor seni
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Motosiklet.NeT Ailesine Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:


Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin (tıkla) ::gazete::


smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
hehe bnde düştüm üstümde sadece mayo vardı,yani canı çok yananlardanım bnde:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst