- Katılım
- 14 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,295
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ben geldim 17 yaşındayım bu sene liseyi bitiriyorum.Bilgisayar bölümümnde okuyorum 2 senelik üniversiteye gidicem, bilgisayarda iş alanı çok olduğundan hem çalışıp hemde okursam kendime honda cbr 125 R almak istiyorum.
Hepinize selamlar, edirneli çıkarsada göstersin kendini yahu
Hepinize selamlar, edirneli çıkarsada göstersin kendini yahu