Ben Geldim..Tek Edirneli Galiba

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Zamanında neden bana bu kadar az hoşgeldin diyen olmuş, şimdi olsa durum nasıl olcaktı
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: abeya susak kafalı ne er yerde karşıma çıkıyorsun beya
abe kapcık ağızlı zaten msn de kafamı ütülüyon beya
tamam tamam abe ojj geldin kızancık:rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
selam millet bende aranızdayım bende edirnedeyim burada ögrenciyim motoruma aldım tabiki yanıma 34 plakalı kırmızı bi kanuni görürseniz benimdir;)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin exile :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
exile' Alıntı:
selam millet bende aranızdayım bende edirnedeyim burada ögrenciyim motoruma aldım tabiki yanıma 34 plakalı kırmızı bi kanuni görürseniz benimdir;)
Hoş geldin,:) görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst