- Katılım
- 9 Nis 2006
- Mesajlar
- 563
- Konu Yazar
- #1
Dün akşam üzeri canım sıkıldı motorumla bir tur atayım diye evden çıktım.Atladım motora ve şehir içinde turlamaya başladım ama sıkıcı geldi.İçimden bir ses dağa çıkmamı söyledi.Neyse içinden gelen sesi dinledim ve attım kendimi toprak yola,altımdaki motorun cruiser olmasına aldırmadan.Yarım saat sonra tepeye ulaştım orada bir onbeş dakika kadar ağaçların altında uzandıktan sonra geri dönmeye kara verdim.Elbette iniş çıkıştan daha zor olacaktı bunu biliyordum.Yokuştan birinci viteste yavaş yavaş inerken birden ön tekerin traktörler tarafından oluşturulmuş derin bir çukura doğru yönelmeye başladığını gördüm ve bir saniye sonra ise kendimi yerde buldum.Koruma demirleri ve benim korumalarım sağ olsun ne bende ne de motorunda en ufak bir çizik dahi oluşmadan milli olmuş oldum.Bu motordan ilk kez düşüşüm ve artık ben de motordan düşmüş olan motosiklet sürücülerinden biriyim.
Olaydan çıkardığım ders:Cruiser motorla kross yapılmaz...
Olaydan çıkardığım ders:Cruiser motorla kross yapılmaz...