L Loveisabitch Katılım 6 Mar 2007 Mesajlar 13 12 Nis 2007 Konu Yazar #1 kararsızlığım sona erdi. cbr 125 aldım. şimdi ders alıyorum. daha cesaret edemedim binmeye. :silent:
onr.sual Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 20 Ocak 2007 Mesajlar 506 12 Nis 2007 #2 arkadasım güle güle kullan cbr125 topic i var oraya buyur gel oradaki tüm arkadaşlar sana istediğin konuda yardımcı olacaklar.hoş geldin
arkadasım güle güle kullan cbr125 topic i var oraya buyur gel oradaki tüm arkadaşlar sana istediğin konuda yardımcı olacaklar.hoş geldin
Prometheus Katılım 8 Tem 2004 Mesajlar 7,735 12 Nis 2007 #3 Hayırlı olsun. Sahip olduğum ilk motordur kendileri. Sahibini hiç üzmez, birçok hatayı tolore eder. :cat:
Hayırlı olsun. Sahip olduğum ilk motordur kendileri. Sahibini hiç üzmez, birçok hatayı tolore eder. :cat:
L Loveisabitch Katılım 6 Mar 2007 Mesajlar 13 12 Nis 2007 Konu Yazar #5 cbr topik? ya ben bulamadım topiği???:salut:
frog Katılım 24 Şub 2007 Mesajlar 338 12 Nis 2007 #6 http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/25266-honda-cbr-125r.html :cat:
rainboss Katılım 16 Haz 2006 Mesajlar 444 12 Nis 2007 #7 Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız keyifle binmeyi nasip etsin.
giallorosso Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 14 Tem 2006 Mesajlar 429 12 Nis 2007 #8 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. bende kız arkadaşıma aldırcam bi tane galiba ama önce benim bi binmem lazım şu alete.
frog Katılım 24 Şub 2007 Mesajlar 338 12 Nis 2007 #9 frog' Alıntı: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/25266-honda-cbr-125r.html :cat: Genişletmek için tıkla ... arkadaslar cbr 125 topicini belirttim size buyrun gelin aramıza cbr ile ilgili soru ve sorunlarınız warsa
frog' Alıntı: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/25266-honda-cbr-125r.html :cat: Genişletmek için tıkla ... arkadaslar cbr 125 topicini belirttim size buyrun gelin aramıza cbr ile ilgili soru ve sorunlarınız warsa
ylmzzz Katılım 30 Ara 2005 Mesajlar 4,358 12 Nis 2007 #10 Hayırlı olsun. Umarım alışırsın motoruna. Alışıncaya kadar temkinli sürmek en iyisi zaten.
GorkeM1 Katılım 10 Haz 2006 Mesajlar 6,542 12 Nis 2007 #12 Hayırlı olsun zaten topic'i bulmuşsun oradan devam :mrgreen:
lodos Katılım 23 Şub 2006 Mesajlar 1,470 12 Nis 2007 #13 cc sine en kaliteli ve zevkli birkaç makineden biridir dostum.başlangıç için iyi bir seçim (benim cbr 12 ayda 12000 km oldu ne başlangıcı :queen: )
cc sine en kaliteli ve zevkli birkaç makineden biridir dostum.başlangıç için iyi bir seçim (benim cbr 12 ayda 12000 km oldu ne başlangıcı :queen: )
~~immigrant~~ Katılım 29 Mar 2006 Mesajlar 1,535 12 Nis 2007 #15 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hayırlı olsun gule gule kullan. . ..
By Mükemmel Katılım 7 Ara 2006 Mesajlar 1,842 13 Nis 2007 #18 Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanman dileğiyle...
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 13 Nis 2007 #19 Darısı başımmaaaa GüLe GüLe kuLLan kardeşim