ben de bir cbr 125 aldım

Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
13
kararsızlığım sona erdi. cbr 125 aldım. şimdi ders alıyorum. daha cesaret edemedim binmeye. :silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkadasım güle güle kullan cbr125 topic i var oraya buyur gel oradaki tüm arkadaşlar sana istediğin konuda yardımcı olacaklar.hoş geldin
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Hayırlı olsun. Sahip olduğum ilk motordur kendileri. Sahibini hiç üzmez, birçok hatayı tolore eder. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende kız arkadaşıma aldırcam bi tane galiba ama önce benim bi binmem lazım şu alete.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hayırlı olsun. Umarım alışırsın motoruna. Alışıncaya kadar temkinli sürmek en iyisi zaten.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
cc sine en kaliteli ve zevkli birkaç makineden biridir dostum.başlangıç için iyi bir seçim (benim cbr 12 ayda 12000 km oldu ne başlangıcı :queen: )
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun gule gule kullan. . ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst