Ben Artık Üniversiteliyim!

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Mete abiye diyene bak :mrgreen: Asıl sen hayal aleminde yaşıyorsun :queen: Puhahaahahaa :queen: Mete abiiiiiiiiiiiiii intikamını aldımmmmmmm :queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Universite hayatinda ba$ari, askerliginde sabir, evliliginde mutluluk, tum hayatinda saglik ve bol para dileklerimle karde$im.. (Ne ozlu soz uydurdum ama beee :p )
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
164
tebrikler kardeşim...:cat:,

öğrencilik hayatında başarılar dilerim:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. herşey gönlünüzce olsun. hayırlı olsun..
kazanamayan arkadaşlara da seneye daha çok çalışmalarını tavsiye ediyorum..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
kraljames Duların kabul oldu hı:)
Tebrikler kardeşim:rendeer: İşllh 22sindede siz beni tebriklersiniz :pale:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
tebrik ederim bende esk. anadolu üniversitesi p.m.y.o. endüstiriyel elektrik i kazanmışım
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Kazanan tuma arkadaslara tebrıkler bız bıtırdık cok sukur Allah sızede kolaylıkla bıtırmek nasıp etsın :)
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Bu sene üniversiteden mezun olmuş biri olarak yeni kazananlara acizane bir tavsiye: 'Ortalama yapcam diye kasmayın, rahat rahat yata yata üniversiteyi bitirin, kendinize güvenin ve geliştirin sonuçta istediğiniz işe girersiniz' :) Kazananlara ayrıca tebrikler :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
hayırlı olsun kardeşim. hayırlısıyla bitir okulunu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst