Bedava Scooter kısmet belki Shad Çanta

Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
129
Mondial Motosiklet firması Facebook ta yarışma düzenlemiş :cat: Katılan ve kazanana Büyük Ödül 50 cc lik Revival model bir scooter veriyor, bunun yanında scooteri kazanamayanlarda amortisi SHAD çantalar veriyor. Yarışmanın kuralı ise aslında basit içinde mondial bulunan ilgi çekici bir fotoğraf çekip katılıyorsunuz. İzleyenler oyluyor en yüksek oyu alanlar hediyeleri kapıyor. Haydi hayırlısı :)

İlgilenen olursa göz atsın :wiinkk:

Yarışma Katılım linki :
http://on.fb.me/13Hjjje

Yarışmanın ilanı

86p9379.jpg
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
mondi 'm olsaydı rakip tanımazdım.
salcanoyu şoplasam farkederlermi ki :queen: :queen:
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
129
Mondial Motosiklet firması Facebook ta yarışma düzenlemiş :cat: Katılan ve kazanana Büyük Ödül 50 cc lik Revival model bir scooter veriyor, bunun yanında scooteri kazanamayanlarda amortisi SHAD çantalar veriyor. QUOTE]

Keşki böyle bir şey olsa .. Neticede bir yarışma eğlenceli . İşin güzel yanı adamlar demişki içinde Mondial olan bir fotoğraf çek koy. Millet oylasın. İllede Mondial motosikletin olmasınada gerek yok, Çevrede temiz bir Mondial varsa ufak bir rica , cep telefonlarında fotoğraf çekme yeteneğ var çek koy . Ne kaybedersin ? Kazanırsan en küçük hediye SHAD çanta değmezmi ?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
orda benimde fotom var oy verin abiler kardeşler.. :D akın arı diye geçiyor.. :)
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Ben katılmiyim en iyisi :queen: Yada PS de rengini değiştirip 125zn yaparım bi düşüneyim :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
soldaki shad45 kullanıyorum güzel çantadır, inşallah ihtiyacı olan bir arkadaşa çıkar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst