bedava motor ve aksesuarlar+ bedava fuar biletleri

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
evet arkadaşlar pazar akşamı radyodan duyduklarımı aynen sizlere iletiyorum.26 mart 2006 da saat 1200 1400 arasında büyük çekiliş 2m motoda kral tv v j lerinin ve şahin fm dj lerinin şahin özer ve ona bağlı sanatçıların katılımyla bir çekiliş yapılacak.milli piyango ve noter yetkililerininde katılacağı bu çekilişte bir kişiye motor ve kask mont gibi akssuarlar dağıtılacakmış.biletler tamamen bedava olarak akatlarda 2m motodan temin edebilirsiniz ve ayrıca gidenlere bedava fuar biletleride verilecekmiş
isterseniz bana ulaşın gittim adımı yazdırdım çok yakın bana tarif edebilirim yada müsaitsem sizi götürebilirim yada akatlara gidin sorun gösterirler
benim tel 05324859440 hakan
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
114
bedava olunca kimsenin ilgisini çekmemiş herhalde. İstanbul da olsam gider hemen kayıt yaptırırım
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
37
Bu çekiliş sadece 2m moto'ya mı özel yoksa Motomax'ın çekilişi mi bir fikrin var mı???
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Waşşş...

Biz eskişehirden ne yapabiliriz? Katılabilir miyiz? Elimiz - kolumuz bağlı oturmayalım...:mrgreen:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
2m motonun özel çekilişi arkadaşlar ben ne kadar tanıdık varsa söledim valla
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
ee benim doğumgünüm olur 26 mart o vakit bana çıkmalı:)
bi de böle radyodan şifre vericez falan gibi bi durum var mı acaba?yoksa sadece 2m moto yu ziyaret yeterli oluyo mu?
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
ozgure cıksın 26 mart dogum günü onun hocam.
Hediye olur tam denk gelir hem ?
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
121
5 ytl için bu kadar konuşmaya lüzum yok millet verin 5 lira gidin ya
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
puma007' Alıntı:
5 ytl için bu kadar konuşmaya lüzum yok millet verin 5 lira gidin ya
ne kadar gereksiz bi yorum ve ne kadar gereksiz bir insan...
anlamadın galiba ben bedava fuar bileti için diiil çekiliş için açtım bu topiği fuar bileti neki yaww ara bütün sülalene bilet gönderiyim maksat birisi faydalansın bedavadan motoru olsun kötümü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst