***bebek Nasil Yapilir***

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bebek Nasil Yapilir? .. diye miniklere sormuslar,onlar da bakin ne cevaplar vermis:
************************************************************************************

** "Bebek yapmak icin anne bir yumurtanin üzerine yatar sonra baba gelip yumurtayi kirar"
(6 yasinda)

** "Ben asla bebek yapmicam.. Babam dedi ki bebekbeklerken kadinlar her gün biraz daha hasta ve manyakoluyomus"
(9 yasinda)

** "Bir kadinla bir erkek yataga girdikleri zaman,ikisinden birinin bebegi olacak demektir"
(6 yasinda)

** "Bebek annemizin icinden cikar, doktor da onunpoposuna vurur cünkü bebek doktoru isirmistir"
(6 yasinda)

** "Bebek yapmak icin, bunu önemsemeyen biriyle olmakgerekir"
(7 yasinda)

** "Karsimizdaki evdeki adamin karninda bebek var amabi türlü disari cikamiyor"
(9 yasinda)

** "Bebek yapmak icin önce asik olursun, evlenirsin..veya bunlara gerek de yok aslinda.."
(9 yasinda)

** "Bebek yapmak icin uygun zamani kollamak lazim,evde misafir olmamasi lazim"
(9 yasinda)

** "Ben nasil yapildigini biliyorum ama hic yapmadim"
(7 yasinda)


:)
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Bıyıklı mükemmelmiş dostum ya harbiden saol baya güldüm :queen: :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aaaa daha bilmiyolarmıymışş.Leylekler getirio olmmmm:p :p :p :p:p
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
** "Ben asla bebek yapmicam.. Babam dedi ki bebekbeklerken kadinlar her gün biraz daha hasta ve manyakoluyomuş''


** "Karsimizdaki evdeki adamin karninda bebek var amabi türlü disari cikamiyor"
(9 yasinda)

** "Bebek yapmak icin önce asik olursun, evlenirsin..veya bunlara gerek de yok aslinda.."
(9 yasinda)

** "Bebek yapmak icin uygun zamani kollamak lazim,evde misafir olmamasi lazim"
(9 yasinda)

** "Ben nasil yapildigini biliyorum ama hic yapmadim"
(7 yasinda)


:)[/QUOTE]
Abi bunlara koptum ya ahahahahahahahahahhahahah :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
** "Çocuk babasına gider ve : "Baba ben bişey yaptım! Daha doğrusu yaparken tek başıma değildim." der..."
(19 yasinda - ERKEK)

** "Az önceki çocuğun kız arkadaşı da babasına gider ve "Baba biliyormusun?"der!!..."
(18 yasinda - KIZ)

İşte size konuyla ilgili gerçekler......:queen: :queen:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
:queen: :queen: :queen: :queen: öldüm ya çocuktan al haberi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst