Bebeiiiim :)

Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
Hocam dün motoru cıkardım ve biraz dolaştım daha sonra tam kaldırım kenarına yanlamasına çekerek karşıdaki büfeye geçtim bir paket sigara aldım daha sonra içinden bir dal çıkarıp ateşledim tam o sırada motora doğru döndüm ve içimde ilginç bi his oluştu farklı bi konumda değişik bir amaç ile kalmak bana bukadar haz vermemişti :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haydar hocam

E9 ile E9B arasında ki fark ne
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Foto daki motoru koyduğun yer rutubetli bi yere benziyo kardeş...eğer öyleyse motora yazık olur benden ...
Motosikleti rutubet nem,insatı gam yıkar demişler...
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
evet öyle bi sıkıntı var nemli bir yerde duruyor fakat dışarıda durmasından daha mantıklı.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
Haydar hocam

E9 ile E9B arasında ki fark ne

ilk e9 lar çıktı hız göstergesi farın üst tarafında radyatör kareye yakın dikdörtgen

e9b makyajlı kasa gibi düşünülebilir hız saati benzin deposunun üstüne alındı radyatör daha uzun olacak şekilde dizayn edildi

bir de tam bilgim olmamakla beraber kimisi için 16 hp kimisi için 22 hp deniliyor hangisi doğru tam olarak bilemiyorum
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
e9b nin depo üstündeki bölüm çok abartı geliyor bana açıkcası.Ama bence piyasadaki 250cclik motorlar arasında en iyiler arasına girebilicek kapesitede bir tasarım.SEVİYORUM YA :flower:
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
scooterımı sattığımda 3000 lirayı geçmeden cruiser almaya karar verdim

mondial mct denedim çok titredi

borelli ledow - bisan lifan - tarzı yamaha virago çakmalarına baktım

son olarakta regal raptor denedim

aralarında en iyisi regal gibi geldi bana aldığımdan beride hiç pişman etmedi beni

yaza değiştirmeyi düşünüyorum sat mct yi :p :)

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst