Bazzaz nedir ne değildir ?

Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
30
Selamın aleyküm abilerim ablalarım size bi sorum olacak motosikletler performans artışı quick shifter gibi özellik sağlayan bi marka var bazzaz ne yapıyor ne yapmıyor tam bilmediğim için sizinle paylaşmak istedim mesela bazza traction control diye bi alet var çekiş kontrol özelliği ekliyor motora galiba ama fotoğraflarına baktıgımda herhangi bi tuş vs göremedim ayarlamak için neden böyle sonra çok merak ettiğim bazzaz z-fi fuel controller diye bişey var bu ismindeki gibi bişeymi yani benzin sarfiyatını ayarlayabiliyozmu yardımcı olursanız sevinirim
ve son olarak az önce kendi sitesinde geiznirken gördüm 600rr için z-bomb diye bişey var bide resim var o resimden bişey anlamadın buraya paylaşıyım siz bakın :))


rM8P6m.jpg



ve bu dediklerimin hepsini : quick shifter - traction kontrol - fuel controller - z-bomb bu aksesuarları alırsak performans artışı ne kadar olur ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bunları takacağın motor en az 100 beygirlik olur. Sadece hızlanmada faydaları var. Amacın yarışmak değilse hepsi gereksiz.
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
30
nasıl yani anlamadım sadece yarışmak içinmi(yani istenilirse yakıt sarfiyatını düşürmek çekiş kontrol ayarı vs) ve onlar ne işe yarıyor asıl amacım onu öğrenmekti bişey sölemediniz eğer biliyorsanı o sölyediklerimin hepsini açılarmısnz *
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
nasıl yani anlamadım sadece yarışmak içinmi(yani istenilirse yakıt sarfiyatını düşürmek çekiş kontrol ayarı vs) ve onlar ne işe yarıyor asıl amacım onu öğrenmekti bişey sölemediniz eğer biliyorsanı o sölyediklerimin hepsini açılarmısnz *
Yakıt sarfiyatını düşünen adam bunlara para harcamayı göze almaz diye düşünüyorum ki harcadığını amorti etmesi kim bilir kaç sene sürer.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
kabaca;

traction control: arka tekerleğin patinaja düşmesini önler.
quick shifter: debriyaja dokunmadan vites yükseltmene olanak verir.
fuel control: egsoz değişimi, farklı hava filtresi takılması gibi durumlarda, yakıt-hava karışımı oranının değiştirilmesi. performans artışı amaç edinildiğinden, yakıt sarfıyatını artırır.
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
30
sağol kardeşim peki bu ayarlamayla alakalı bişey daha duymuştum power commander 5 alıp dynojete soksam fuel controle gerek olurmu ?
düzeltme soksakm derken aldıgımı düşünürsek

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------

haklısın ama düşürür sanıyordum yanlış sanıyomuşum
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Dagiticisi olarak ben yardimci olabilirim Bazzaz motosikletinize performans, quickshifter, cekis kontrol gibi ozellikleri disaridan eklemenizi saglayan modullere sahip bir firma.

Amerika'da da yaygin bir sekilde kullaniliyor.

Fuel control ile ise karistirmayin Bazzaz'in powercom gorevi goren ve powercom'a rakip urunleri de var(bir cok yonden power commanderdan da fazla ozelliklere sahip), fakat quickshifter ve traction control modulleri baska seyler.

Sevgiler,
Onur
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
30
yani bazzaz bu tarz ürünlerde dğerlerinden daha mı kaliteli ayrıca traction kontrol motorun üstündeyken ayarlanabiliyomu yoksa daynojet gibi bi yerde ayarlatıp hep öylemi kullancaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------

kusura bakmayın yine bişey sormak istiyorup exup eliminatör diye bi aleti var bazzazın heralde biraz araştırdım düşük devirlerde orjinale göre daha yükse hız tork sağlıyomuş doğrumu sice?
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
yani bazzaz bu tarz ürünlerde dğerlerinden daha mı kaliteli ayrıca traction kontrol motorun üstündeyken ayarlanabiliyomu yoksa daynojet gibi bi yerde ayarlatıp hep öylemi kullancaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------

kusura bakmayın yine bişey sormak istiyorup exup eliminatör diye bi aleti var bazzazın heralde biraz araştırdım düşük devirlerde orjinale göre daha yükse hız tork sağlıyomuş doğrumu sice?

Bazzaz bu işlerde en iyi markalardan biridir hatta belli konularda en iyisidir. Yalnız traction control motorların üstünde fabrika çıkışlı gelenle aynı olmuyor. Kapsamlı çekiş kontrol sistemlerinde hız ve tork kontrollü olarak hatta bazılarında yatış ve viraj açısı heaabı yapabiliyor. Bİldiğim Bazzaz'ın sattığı MV Agusta'nında kullandığı gibi yarım TCS, sadece devir hesabıyla çalışıyor, bir hız sensörü mevcut değil tekerlerde, çoğu zaman hissetmezsiniz çalıştığını ama yardımı çok olur. MV Agusta 8 kademe diye satar TCS sistemini ama kullanıcıların çoğu 1 ila 8 arasındaki farkı anlamaz hatta bazıları çalışıyor mu bu falan diye dalga geçiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
30
peki saolun peki bu exup eliminatör dediğim gibi düşük devirlerde orjinale göre düşük devirlerde güç artışı tork hızlanma vs mi sağlıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 1 haftaya felan elime bi miktar para geçecek o parayla bunları almayı düşünüyorum ayrıca bunun kendi sitesinden software var onu indirip kuracağım öğrenmeye calşacağım umarım yardımcı olursunuz o konudada :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst