- Konu Yazar
- #1
Selamın aleyküm abilerim ablalarım size bi sorum olacak motosikletler performans artışı quick shifter gibi özellik sağlayan bi marka var bazzaz ne yapıyor ne yapmıyor tam bilmediğim için sizinle paylaşmak istedim mesela bazza traction control diye bi alet var çekiş kontrol özelliği ekliyor motora galiba ama fotoğraflarına baktıgımda herhangi bi tuş vs göremedim ayarlamak için neden böyle sonra çok merak ettiğim bazzaz z-fi fuel controller diye bişey var bu ismindeki gibi bişeymi yani benzin sarfiyatını ayarlayabiliyozmu yardımcı olursanız sevinirim
ve son olarak az önce kendi sitesinde geiznirken gördüm 600rr için z-bomb diye bişey var bide resim var o resimden bişey anlamadın buraya paylaşıyım siz bakın
)
ve bu dediklerimin hepsini : quick shifter - traction kontrol - fuel controller - z-bomb bu aksesuarları alırsak performans artışı ne kadar olur ?
ve son olarak az önce kendi sitesinde geiznirken gördüm 600rr için z-bomb diye bişey var bide resim var o resimden bişey anlamadın buraya paylaşıyım siz bakın
ve bu dediklerimin hepsini : quick shifter - traction kontrol - fuel controller - z-bomb bu aksesuarları alırsak performans artışı ne kadar olur ?