A administrator Katılım 5 Ara 2005 Mesajlar 0 6 Tem 2012 Konu Yazar #1 .bazim. adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! bazim ve .bazim. aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
.bazim. adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! bazim ve .bazim. aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
B .bazim. Katılım 30 Haz 2012 Mesajlar 15 6 Tem 2012 #2 eski nickim ile mesaj yazamıyorum, ziyaretci mesajı bırakamıyorum ne yaptıysam beceremedim o nedenle yenisini actım...
eski nickim ile mesaj yazamıyorum, ziyaretci mesajı bırakamıyorum ne yaptıysam beceremedim o nedenle yenisini actım...