- Katılım
- 22 Eki 2009
- Mesajlar
- 767
- Konu Yazar
- #1
Günlük sahibinden merakımı giderirken gördüğüm bir fotoğraf beni belki de gereğinden fazla düşündürdü.
Dayanamadım buraya da atayım bir fikir sorayım dedim.
Eyvallah herkes istediğini giysin de neden bu Amerikan özentiliği?
KURUVAZÖRE biniyorum.. o zaman getir benim Amerikan kartallı tişörtümü :silent:
Bazı şeyler havalı oluyor Amerikan bayrağı da bunlardan biri belli ki.
Bazıları değildir mesela Türk bayraklı bir tişört giyse KURUVAZÖR ruhuna ters beybi :bounce:

Dayanamadım buraya da atayım bir fikir sorayım dedim.
Eyvallah herkes istediğini giysin de neden bu Amerikan özentiliği?
KURUVAZÖRE biniyorum.. o zaman getir benim Amerikan kartallı tişörtümü :silent:
Bazı şeyler havalı oluyor Amerikan bayrağı da bunlardan biri belli ki.
Bazıları değildir mesela Türk bayraklı bir tişört giyse KURUVAZÖR ruhuna ters beybi :bounce:

Moderatör tarafında düzenlendi: