- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
- Konu Yazar
- #1
Uzun ve güzel geçen koca bir yaz sezonu boyunca sizlerle çoğunlukla 1000 km + geziler paylaştım :bounce: e malumunuz olduğu üzere motosiklet sezonu bitmek üzere artık son nefeslerini veriyor
ale: bende bu güneşli pazar gününü motorumla geçirmek istedim ve baktımki millet hafta sonunu değerlendiriyor kısa kısa geziler yapıyor mesela başta Metehan olmak üzere İstanbul tayfası durmadan İzmit-Karamürsel v.s akıp duruyor
bende bi Eskişehire uzanıp gelivereyim dedim :cat: Uzandık geldik çok şükür gerisini resimler anlatsın :wiinkk:
Yola çıktıktan Yaklaşık 20 km sonra ilk mola Sofça baraj gölü :cat:
Havanın güneşli olduğuna aldanmamak lazımmış
ale: güneş var ama tam manasıyla eşşek buyduran güneşi :mrgreen: dışı sizi içi beni yakar hesabı :wiinkk:
Ama bu manzarayıda görünce insanın üşüdüğü falan vız geliyor :cat:
Sanırım karakızımla benim bu senenin son kendimizi yollara atışımız olacak bu
ale: nasibi yeni sezona inş. :cat:
Güneşde ardımda iyi poz vermiş sanki Haziran güneşi mübarek
Bu kadar mola yeter yollar bizi bekler
Kümbet yol ayrımı :cat:
veee Eskişehirdeyiz :cat:
Köftehorda öğle yemeği :cat:
Yemekten sonra biraz gezinti :cat:
Yeteri kadar soğuk yedik azıcıkta sıcak depolamak gerek :cat: doğru Espark'a
Esparkın oto parkına hayran olmamak elde değil binanın çatısına yapmışlar ve çıkarken sağa doğru inerkende sola doğru kesintisiz devamlı dönüyorsunuz (helezon gibi)
ve avm nin içi Ne güzel sıcacık (bknz küçük emrah)
o mağaza senin bu mağaza benim amanın bu telefon yeni çıkmış vay şu foto makinesi ne güzelmiş derken hava karardıktan sonra çıktık dönüş yoluna :farao: geldiğimizdeki (üşüdüğüm) hava günlük güneşlik ne güzelmiş meğer
geri dönüşte dondum resmen
ale: üstüne üstlük hiç hoşlanmadığım gece sürüşü namı diğer kör döğüşü :farao:
Isınmak için sığındığım benzinlikten bi görünüş
Gece ve soğuk beni fotoğraf makinesinden soğuttuğu için dönüşte pek foto çekemedim
ale: amaaaaaaa
memleketimin tabelasını görünce dünyalar benim oldu :flower: :flower:
dönüşte km sayacım 217 km gösteriyordu kısada olsa sizleri biraz olsun gezdirebildiysem ne mutlu bana arkadaşlar sabredip okuduğunuz içinse ayrıca teşekkürler :rendeer: hepiniz esen kalın :king:
Yola çıktıktan Yaklaşık 20 km sonra ilk mola Sofça baraj gölü :cat:
Havanın güneşli olduğuna aldanmamak lazımmış
Ama bu manzarayıda görünce insanın üşüdüğü falan vız geliyor :cat:
Sanırım karakızımla benim bu senenin son kendimizi yollara atışımız olacak bu
Güneşde ardımda iyi poz vermiş sanki Haziran güneşi mübarek
Bu kadar mola yeter yollar bizi bekler
Kümbet yol ayrımı :cat:
veee Eskişehirdeyiz :cat:
Köftehorda öğle yemeği :cat:
Yemekten sonra biraz gezinti :cat:
Yeteri kadar soğuk yedik azıcıkta sıcak depolamak gerek :cat: doğru Espark'a
Esparkın oto parkına hayran olmamak elde değil binanın çatısına yapmışlar ve çıkarken sağa doğru inerkende sola doğru kesintisiz devamlı dönüyorsunuz (helezon gibi)
ve avm nin içi Ne güzel sıcacık (bknz küçük emrah)
o mağaza senin bu mağaza benim amanın bu telefon yeni çıkmış vay şu foto makinesi ne güzelmiş derken hava karardıktan sonra çıktık dönüş yoluna :farao: geldiğimizdeki (üşüdüğüm) hava günlük güneşlik ne güzelmiş meğer
Isınmak için sığındığım benzinlikten bi görünüş
Gece ve soğuk beni fotoğraf makinesinden soğuttuğu için dönüşte pek foto çekemedim
memleketimin tabelasını görünce dünyalar benim oldu :flower: :flower:
dönüşte km sayacım 217 km gösteriyordu kısada olsa sizleri biraz olsun gezdirebildiysem ne mutlu bana arkadaşlar sabredip okuduğunuz içinse ayrıca teşekkürler :rendeer: hepiniz esen kalın :king: