Bayram tatilinde 2400 km (İstanbul-Mersin-Konya-Ankara-İstanbul)

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
varsın deli desinler,9 gün evde oturmanın neresi akıllılık,önce onu izah etsinler, sen en güzelini yapmışsın emeğine,tekerine ve yüreğine sağlık güzel kareler çekmişsin.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
size deli dedilerseee..bana ne derler ben 125 cc scooterim le :
manavgat. antalya. mugla. izmir. afyon. konya, yapmak istiyorum...
hatta yolu uzatip karaman-mut silifke, anamur.gazipasa bu guzergahdan da gide bilirim :queen:

konya_karaman arasi en nefret ettigim yol_ama karaman mut arasina bayiliyorum..
o yolda ogrendim arac kullanmasini...;)

dedigin konya_polatli yolunu hic kullanmadim :( ama konya ankara arasi cok super diyebilirim ;)

karaman mut arasında manzara süper ama tehlikeli bir yol biz az daha yoldan çıkıyorduk o güzel manzarayı izlerken
konya-polatlı arasını hiç tavsiye etmem helede yaz ve bahar aylarında hasat mevsiminde çok fazla traktör var diyorlar

Çok güzel bir gezi olmuş
paylaştıgınız için teşekkürler.
teşekkürler
bayramdaki trafik yoğunluğu içinde kötü hava şartları ve kötü yollarda bu kadar yol yapmanız gerçekten takdire şayan tebrik ederim paylaştığınız içinde teşekkür ederim.. :)
aslında bayram tatilinde arabayla çıkmak delilik olsa gişelerde 5 km kuyruklar vardı
güzel bir gezi olmuş kazasız şekilde atlatmışsınız.emegine saglık.
teşekkürler
varsın deli desinler,9 gün evde oturmanın neresi akıllılık,önce onu izah etsinler, sen en güzelini yapmışsın emeğine,tekerine ve yüreğine sağlık güzel kareler çekmişsin.

herkes bizim gibi düşünmüyor
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
dilaver abi tekeerin yan dönmesin hiç, Allah yolunu acık etsin cok hos olmus bidahakine afyonu beraber gezecez inşallah....
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
yaza bir ege akdeniz düşünüyoruz dönüşte ayfonda olursan uğrarız. bi kahve içmeye gönül almaya
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
süper ßi qezi olmuş ßi kere daha pişman oldum sizin qeziyi qörünce inşallah ßu yaz aßimin peşine takılıp ßende ßi kısa türkiye turu ataßilirim :) dua edin
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
yuhhhh harbi helal olusn göze alıp çıkmışsınız unutamadığınız bir macera olmuşutr....
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
35
mukemmel

en ıyısı de bu yolculuk ta sızı terk etmeten esınız olmus kendısı nı tebrık etmek lazım genel de bayanlar motor dıyınce uzak durur ıkınıze de helal olsun. devam...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hocam çok hoş bir gezi yapmışsınız.insan bu kadar gelmişken birde adana yapar:rendeer:
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
tebrik ediyorum, çok güzel bir gezi olmuş, sanırım motorunuz wildstar o motordan bizim burda bir abimizde de var, o motora 2500 km vız gelir tırs gider, yeter ki yolcular ile ilgili sorun çıkmasın.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kim söylüyor yapmadığımı hatta adana mt mesaj attım bana burası adana mersin mt değil gibi bir cevap geldi

tamam hocam hatırladım sanırım
ama sen adanaya gelmekten bahsetmemiştin:pale: sadece mersinden bahsetmiştin diye hatırlıyorum.neyse sağlık olsun. birdahaki sefere:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst