- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
güzel bir gezi olmuş kazasız şekilde atlatmışsınız.emegine saglık.
size deli dedilerseee..bana ne derler ben 125 cc scooterim le :
manavgat. antalya. mugla. izmir. afyon. konya, yapmak istiyorum...
hatta yolu uzatip karaman-mut silifke, anamur.gazipasa bu guzergahdan da gide bilirim :queen:
konya_karaman arasi en nefret ettigim yol_ama karaman mut arasina bayiliyorum..
o yolda ogrendim arac kullanmasini...
dedigin konya_polatli yolunu hic kullanmadimama konya ankara arasi cok super diyebilirim
![]()
teşekkürlerÇok güzel bir gezi olmuş
paylaştıgınız için teşekkürler.
aslında bayram tatilinde arabayla çıkmak delilik olsa gişelerde 5 km kuyruklar vardıbayramdaki trafik yoğunluğu içinde kötü hava şartları ve kötü yollarda bu kadar yol yapmanız gerçekten takdire şayan tebrik ederim paylaştığınız içinde teşekkür ederim..![]()
teşekkürlergüzel bir gezi olmuş kazasız şekilde atlatmışsınız.emegine saglık.
varsın deli desinler,9 gün evde oturmanın neresi akıllılık,önce onu izah etsinler, sen en güzelini yapmışsın emeğine,tekerine ve yüreğine sağlık güzel kareler çekmişsin.
dilaver abi tekeerin yan dönmesin hiç, Allah yolunu acık etsin cok hos olmus bidahakine afyonu beraber gezecez inşallah....
telefonda da dediğim gibi afyonda olduğunu bilsen birkaç saatliğine uğrardım yanına
süper ßi qezi olmuş ßi kere daha pişman oldum sizin qeziyi qörünce inşallah ßu yaz aßimin peşine takılıp ßende ßi kısa türkiye turu ataßilirimdua edin
en ıyısı de bu yolculuk ta sızı terk etmeten esınız olmus kendısı nı tebrık etmek lazım genel de bayanlar motor dıyınce uzak durur ıkınıze de helal olsun. devam...
hocam çok hoş bir gezi yapmışsınız.insan bu kadar gelmişken birde adana yapar:rendeer:
kim söylüyor yapmadığımı hatta adana mt mesaj attım bana burası adana mersin mt değil gibi bir cevap geldi