Bayram gezisi-Trakyayı bilenler bi bakabilir mi ?

Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
132
gel kardeşim profilde telim var ararsın beni :)


arefe günü bende yola çıkacam istersen haberleşelim çorlu ya kadar at kendini sonra arayollardan gidelim uzunkoprü ye kadar sonrası kolaylaşır. oradan sonra tenlaşır yollar geniş 80 km kalıyor. aklına yatarsa ara beni kardeşim
Siz kaç gibi nerden yola çıkacaksınız
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
El ele tutuşursunuz... 26 ülke gezen "adam" in özgüveni yerinde olur. Sezgin ne yapacak seni, elinden tutup mu götürecek? yapma Allahın aşkına.
 
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
603
senin elinden tutanın olmamış dert ettin galiba. biz tutarız müdür gerekirse ist ye gelince elimizden tutanımız olur bu rehberlikten :cat:
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Ben ve kardeşim bayramın 1.günü erkenden yola çıkıyoruz. planda küçük bir değişiklik yaptık,biz önden gidip güneyliye yerleşicez. uyarsa mesaj atın konuşalım
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Yarın Öğlen Çıkma ihtimaliniz varmı ?

Keşke olsaydı ama 1. gün sabah çıkabiliyorum en erken, zaten şu anki trafik yarına kadar hafiflemez ise öğleden sonra çıkarsanız karanlığa kalırsınız.

Şuan aldığım habere göre bayramın 1.günü 9 arkadaşımız erikliye gidiyor. aklınızda bulunsun
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2010
Mesajlar
20
Benim size alternatif önerim; gene kamp kurarak; çerkezköy üzerinden saray, vize, iğneada, kıyıköy taraflarında da güzel, kamp ve deniz keyfi yaşayabileceğiniz yerler mevcuttur.

Ege denizi kadar güzel bir deniz olmasa da (Karadeniz biraz hırçın bilirsiniz :) ), doğası mükemmel yerlerdir.

Aklınızda bulunsun.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
132
Keşke olsaydı ama 1. gün sabah çıkabiliyorum en erken, zaten şu anki trafik yarına kadar hafiflemez ise öğleden sonra çıkarsanız karanlığa kalırsınız.

Şuan aldığım habere göre bayramın 1.günü 9 arkadaşımız erikliye gidiyor. aklınızda bulunsun

9 iyiymiş kalabalık keyifli olur. Yarın iş çıkışı Kafayı kırıp gitmezsem haber veririm size katılırım Ozaman
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Durum nedir? Erikli, saroz taraflarında? Giden, buluşan var mı? Hava güzel mi?
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
132
Durum nedir? Erikli, saroz taraflarında? Giden, buluşan var mı? Hava güzel mi?

Şimdi farkettim yollarda pek nete girmedim. Kız Başıma 740 km yol Yaptım cins cins konuşanlara gelsin :) ama dönüş yolunda rüzgârdan çok etkilendim ve bi ara ciddi ciddi korktum
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267
Şimdi farkettim yollarda pek nete girmedim. Kız Başıma 740 km yol Yaptım cins cins konuşanlara gelsin :) ama dönüş yolunda rüzgârdan çok etkilendim ve bi ara ciddi ciddi korktum

Benim anladığım millet sizi erkek zannetmiş ve korkak davrandığınızı düşünüp dalga geçmiş:) profilinize bakmamışlar. Yanlış anlaşılma kabul edin
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
132
Benim anladığım millet sizi erkek zannetmiş ve korkak davrandığınızı düşünüp dalga geçmiş:) profilinize bakmamışlar. Yanlış anlaşılma kabul edin
Iyide ne fark eder ben motosiklette tecrübesiz Olduğum için korktuğumu söyledim. Erkeğin tecrübesizi ile kadınınki fark ediyorsa bilemem tabi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

Ablaya bak helal olsun be :)

Haha sezgin Sağol :) Çay başka sefere kaldı artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst