Bayram da Bodrum'dan Edremit'e (resimli)

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
dsci0027nd6.jpg
dsci0025to5.jpg
dsci0024md5.jpg
dsci0022wj5.jpg
dsci0021ez8.jpg
dsci0020ru0.jpg
dsci0001ck3.jpg
Üç günlük tatili fırsat bilip V Strom ile Bodrum'dan kalkıp Edremit Küçükkuyu'da ki dostlarımızı ziyarete gittik.Becerebilirsem işte resimler.:queen:
dsci0003bb9.jpg
Bodrum'dan çıktık yola.Bütün bir gün ılık yagmur altında yol aldık.Islandık ama çok keyif aldık.İzmirde ki can dostlarımıza da uğradık.FJR 1300 le de askerlik hatırası çektirdikten sonra Bodrum'a dönüş.Bir köfte molası ve serüvenin sonu.:queen: Hepinize kazasıs zevkli sürüşler diliyoruz.Yeni serüvenlerde buluşmak üzere hoşçakalın:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
eline saglık iyi güzel reismlerde bu resimleri yan yan eklemek nerden çıktı albüm gibi olmuş yaww:mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
çok hoş bir gezi... zaten gezi motoru da altınızda tam zevk gezisi olmuş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst