Üç günlük tatili fırsat bilip V Strom ile Bodrum'dan kalkıp Edremit Küçükkuyu'da ki dostlarımızı ziyarete gittik.Becerebilirsem işte resimler.:queen:
Bodrum'dan çıktık yola.Bütün bir gün ılık yagmur altında yol aldık.Islandık ama çok keyif aldık.İzmirde ki can dostlarımıza da uğradık.FJR 1300 le de askerlik hatırası çektirdikten sonra Bodrum'a dönüş.Bir köfte molası ve serüvenin sonu.:queen: Hepinize kazasıs zevkli sürüşler diliyoruz.Yeni serüvenlerde buluşmak üzere hoşçakalın:rendeer: