Bayram Boyunca Çamkoruda Kamp Yapıcaz..(Küçük CC- Çiftler Gurubu Ankara)

Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Merhaba Arkadaşlar Ankara Çıkışlı Bayram Süresince Çamkoru Milli Parkında Kamp Etkinliğimiz Olacak.

ÇIKIŞ TARİHİ: 7/Agustos/2013

ÇIKIŞ SAATİ : 17:00

BULUSMA YERİ : Metro Gross Market - İstanbul yolu

Not:(Bayram süresince bir etkinlik olacağı için,katılıma bağlı olarak iki gurup halinde de geline bilir.Yani isteyen bir veya iki gün sonra cıkacak olan ekip ile kamp ekibimize katılabilir.Malum bayram görevlerini yerine getirmek isteyenler olabilir (bayramlaşma ve mezar ziyaretleri vb.) bu kişiler de ikinci bir gurup olarak ortak bulusma yeri ve zaman belirlenerek gelebilirler.)
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Merhaba Arkadaşlar Ankara Çıkışlı Bayram Süresince Çamkoru Milli Parkında Kamp Etkinliğimiz Olacak.

ÇIKIŞ TARİHİ: 7/Agustos/2013

ÇIKIŞ SAATİ : 17:00

BULUSMA YERİ : Metro Gross Market - İstanbul yolu

Not:(Bayram süresince bir etkinlik olacağı için,katılıma bağlı olarak iki gurup halinde de geline bilir.Yani isteyen bir veya iki gün sonra cıkacak olan ekip ile kamp ekibimize katılabilir.Malum bayram görevlerini yerine getirmek isteyenler olabilir (bayramlaşma ve mezar ziyaretleri vb.) bu kişiler de ikinci bir gurup olarak ortak bulusma yeri ve zaman belirlenerek gelebilirler.)

2. Grup olarak gelcekler var mii?
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
selim Umut ışık dağı önerisinde bulundu bizde ışık dağına gitmeye karar kıldık.Bu başlık kapatılacaktı moderatör e mesaj attık ama unuttu sanırım.İkinci gurup olursa bu başlık altında paylasım yapılır.Snırım sen bayramın ikinci gunu gelmeyi planlıyorsun.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
selim Umut ışık dağı önerisinde bulundu bizde ışık dağına gitmeye karar kıldık.Bu başlık kapatılacaktı moderatör e mesaj attık ama unuttu sanırım.İkinci gurup olursa bu başlık altında paylasım yapılır.Snırım sen bayramın ikinci gunu gelmeyi planlıyorsun.

Abicim anladim ama bu gezi ile ilgili bir toplanti yapilacak mi ?
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Selim, bu gezinin toplantısı yapılmayacak.Bilgi paylasımları forumdan yapılacak.Net olan bilgi ise,Bayram arefesinde öğleden sonra 3:00 - 4:00 sularında yolacıkacağımız.Sana uyarsa katılabilirsin.Kendine iyibak.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Selim, bu gezinin toplantısı yapılmayacak.Bilgi paylasımları forumdan yapılacak.Net olan bilgi ise,Bayram arefesinde öğleden sonra 3:00 - 4:00 sularında yolacıkacağımız.Sana uyarsa katılabilirsin.Kendine iyibak.

Abi Anladım , 2. grup olarak kabul ederseniz biz gelebiliriz seçkin abiyle ... teşekkür ederim herşey için görüşmek üzere.
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Tabi gelebilirsiniz,seçkin zaten bizim gurupla gezi yapmış bi arkadaşımız.Siz ozaman burda ikinci gurup olarak bulusma yerinizi ve cıkış gününüz ve cıkış saatini yazın belki guruba bayram ortasında katılmak size eşlik etmek isteyen olabilir.Hatta bizden daha kalabalık gelebilirsiniz malum biz ilk gurup, bayram arefesinde yolacıkacak, herkeze uymaya biliyor.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Tabi gelebilirsiniz,seçkin zaten bizim gurupla gezi yapmış bi arkadaşımız.Siz ozaman burda ikinci gurup olarak bulusma yerinizi ve cıkış gününüz ve cıkış saatini yazın belki guruba bayram ortasında katılmak size eşlik etmek isteyen olabilir.Hatta bizden daha kalabalık gelebilirsiniz malum biz ilk gurup, bayram arefesinde yolacıkacak, herkeze uymaya biliyor.

Tamam o zaman seçkin abiyle konuşalım bilgi verelim gelmek isteyen olursa.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
olabilir.aslında son gün gidip dönüşü hep beraber yaparız diye düşünüyordum ama bakalım planlar değişmezse haberleşiriz
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Emre bekleriz buyrun gelin sanırım CBR 250 ile bir arkadaşımızdaha katılabilir geziye.Benim eşim kesin olmamakla birlikte katılamıyacak sanırım,bu arada son dakikada fikri değişti.Aslında eşyalarımı rahat götürebileceğim için memnun olmadımda sayılmaz. :)
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Gençler bu yanlış başlık kaldı doğru başlık bir türlü açılmadı. Duyuru başlığı açması tam dert ya :)

Hürkan kontör aldım çaldır arayayım :queen:

Emre bekleriz kardeşim, diğer arkadaşları da bekleriz. Işık dağı hem yakın hem de doğa ile iç içe...
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
İyi siz gezerdiniz


Derkenn : ! :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

Arkadaşlar Umut arkadaşım ile ben 07/Ağustos/2013 günü öğleden sonra 14:00 de İstanbul Yolu METRO GROSS MARKET önünde bulusup IŞIK DAĞI KAMPI için yola cıkacağız.Kalkış saatinden bir yarım saat önce toplanma alanında oluriseniz seviniriz.


NOT: Daha önce de belirttik fakat görmeyen arkadaşlar olabilir.Etkinlik yeri Çamkoru değil IŞIK DAĞI başlığı değiştiremediğimiz için öyle kaldı.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Arkadaşlar dönüş olarak cuma gününü düşünüyoruz. Ancak daha fazla kalmak isteyen olursa tabi ki kalabilir zaten 100km civarı bir mesafe. Mükemmel bir göl, trekking parkurları, yüzülebilecek bir şelale mevcut. Gelmeyen çok şey kaçırır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst