- Katılım
- 9 Ağu 2005
- Mesajlar
- 258
- Konu Yazar
- #1
Çok güzel bir geziyi tamamladık...Bayraklarımızla bağdat caddesinden çok güzel bir geçiş yaptık...Katılan tüm arkadaşların ellerine ayaklarına sağlık...birazdan fotoları atacağım gerçi bende çok yok ama olanları yollayacam...
Herkese kazasız güzel geziler dilerim
En Alttaki fotodaki benim LaCiVerTSaRi yani Yaşar
Herkese kazasız güzel geziler dilerim
En Alttaki fotodaki benim LaCiVerTSaRi yani Yaşar