BAYRAKLARIMIZLA KIRMIZI-BEYAZ GEZİ BİTTİ FOTOLAR BURDA

Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
258
Çok güzel bir geziyi tamamladık...Bayraklarımızla bağdat caddesinden çok güzel bir geçiş yaptık...Katılan tüm arkadaşların ellerine ayaklarına sağlık...birazdan fotoları atacağım gerçi bende çok yok ama olanları yollayacam...


Herkese kazasız güzel geziler dilerim ;)

foto7tm.jpg

foto11ft.jpg

foto27nc.jpg

foto44wa.jpg

foto52vz.jpg

foto66vl.jpg

foto93yr.jpg

foto126ye.jpg

foto131oh.jpg

foto163gh.jpg

foto177pw.jpg

foto188us.jpg

foto248oy.jpg

foto83ex.jpg


En Alttaki fotodaki benim LaCiVerTSaRi yani Yaşar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimler çok güzel çıkmış ellerine sağlık ....
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
389
bu ne ya full benim motoru çekmişiniz... :p :mrgreen: :p :p :p

ismim de H.Çolakoğlu :mrgreen: :p

ya gerçekten geziye gelenler ismini yazarsa sevinirim. ne öyle nick ile hitap etme, gevur memleketi sanki :p
geziden aklımda tam olmayarak bir zuhtupasa(ya can idi ya da alican) tam olarak da cenk kaldı. cenk de arkada benle beraber gelmeseydi onu da tanıyamayacaktım herhalde.
diğer aklımda kalanlar ise nickleri ile aklımda kaldı.
ha bi de uğurun sahilde durduğumuz yerde motoru çalışmadı bi de o aklımda kaldı, deamon=uğur.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
aha kadir'i gördüm.
bide aleste'yi...
herkes ismini nickini bi yazsin bakim.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
215
güzel bir gezi olmuş ama gezerkende fotoları koysanız daha güzel olur ellerinize sağlık alestede iyilesmis gelba gezilere katıldıgına hocalara üfledicekdi kendini ne yapdı kazasız günlere
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
işte fotoğraflar...adet olarak biraz fazla ama iyi sıkıştırdım umarım indirmede problem yaşayan olmaz...



dscf70845fc.jpg


dscf70873gj.jpg


dscf70909ju.jpg


dscf70922di.jpg


dscf70949tl.jpg


dscf70956hk.jpg


dscf70971lm.jpg


dscf70994nv.jpg


dscf71007kv.jpg


dscf71011kv.jpg


dscf71024ad.jpg


dscf71036bp.jpg


dscf71042gw.jpg


dscf71055mm.jpg


dscf71063hh.jpg


dscf71070ms.jpg


dscf71083er.jpg


dscf71112nj.jpg


dscf71127hk.jpg


dscf71167kg.jpg


dscf71216fe.jpg


dscf71221xm.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba :) herkezin eline sağlık fotoğraflar çok güzel .. :cat: ve tabi akşamda bence çok güzeldi....arkadaşlar irtibatı koparmayalım :mrgreen: :p :cherry:


derya=derya elsek(yamaha ybr 125)
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
13
Selam cok güzel bir gezi oldu böyle organizasyonları yapan arkadaslara binlerce kez tesekkurler..Bir dahaki organızasyonlarda sitedeki diğer arkadasları da bekliyoruz.. :cat:

SEZO=SEZGİN(ASYA 150T KIRMIZI SİYAH BEYAZ MONTLU OLAN)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten çok güzel gecmis arkadaslar..
:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aferin size... :cat:

fekat o gri zat150 mondıale bmw logosu takan canım arkadaşım kim merak ettimm... :sunny:

çok yaratıcı olmuş valla...

sanki bir burgman havasında... :rendeer:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Çok güzel olmuş arkadaşlar. Bir de 30 Ağustos ta çekildiğimiz resimler yayınlandımı? yayınlanmadıysa kim de hala bekliyoruz resimleri.

Güzel günler dilerim
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
43
Kardeslerim ben cok gurur duydum cok guzel bir gezi ve resimler sahane gurbetten tuylerim diken diken oldu :cat:
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
çok güzel olmuş arkadaşlar ellerinize ayaklarına sağlık tüylerim diken diken :queen: oldu

resimleri görünce çok duygulandım :salut:
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
159
Arkadaşlar duyarlılığınızdan dolayı sizleri kutluyorum harika bir iş yapmışsınız. Mesajda gereken yerlere ulaşmıştır :cat:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Yaaaaaa !!!!!
Bi forumu adam gibi okuyamadım ve kaçırdım geziyi... Şuraya bak ya ne güzel bi organizasyon bidahaki sefere forumu adam gibi okuyacam :pr:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
gerçekten çok güzel bi geceymiş sanırım.
admın canı çekiyo bee :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst