- Katılım
- 26 Eyl 2005
- Mesajlar
- 129
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaslar tecrubelı arkadaslara bı sorum var... bı bayıde bı model beyendım bı tane vardı onun da rengını begenmedım getırtırmısın baska rengını dedım o da bana bunu alırsan 350 mılyon ıskonto yaparım ama yenı getırırsrm bu fıyattan vermek zorundayım dedı acaba bu motor daha once satıldı da bı problemı vardı da gerı mı ıyade ettıler sımdı adam caktırmadan elınden mı cıkarmak ıstıyo bılmem anlatabıldım mı goruslerınızı beklıyorum cunku bu gun yarın alcam o aletı bı durum varsa uyandırın benı tesekkur ederım