bayıı fıyatta ıskonto yaptı ama ben suphelendım

Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaslar tecrubelı arkadaslara bı sorum var... bı bayıde bı model beyendım bı tane vardı onun da rengını begenmedım getırtırmısın baska rengını dedım o da bana bunu alırsan 350 mılyon ıskonto yaparım ama yenı getırırsrm bu fıyattan vermek zorundayım dedı acaba bu motor daha once satıldı da bı problemı vardı da gerı mı ıyade ettıler sımdı adam caktırmadan elınden mı cıkarmak ıstıyo bılmem anlatabıldım mı goruslerınızı beklıyorum cunku bu gun yarın alcam o aletı bı durum varsa uyandırın benı tesekkur ederım
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya sımdı benım nıckım kendı adım ya yarın almaya gıtcem bıde bayıı okurmus bı pıslık te dusunmezmıs ayıp olmasın dıye yazmadıydım ama marka daelim
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
belki her şekilde kurtarıyordur da uğraşmak istememiştir elindeki malı satmak istemiş olabilir:rendeer:
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
of ya yarın verıp parayı alcam ıcıme kurt dustu
 
Katılım
7 Şub 2006
Mesajlar
38
Emrah arkadasim bunun nedeni hersey olabilir, satici paraya sıkışmış olabilir, musteri kacirmamak icin yapiyor olabilir, tabi bir de senin dedigin durum olabilir
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ya git başka bayiden al sende içinde bi huzursuzluk varsa alma derim ben ....
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
emrahcanyayli' Alıntı:
selam arkadaslar tecrubelı arkadaslara bı sorum var... bı bayıde bı model beyendım bı tane vardı onun da rengını begenmedım getırtırmısın baska rengını dedım o da bana bunu alırsan 350 mılyon ıskonto yaparım ama yenı getırırsrm bu fıyattan vermek zorundayım dedı acaba bu motor daha once satıldı da bı problemı vardı da gerı mı ıyade ettıler sımdı adam caktırmadan elınden mı cıkarmak ıstıyo bılmem anlatabıldım mı goruslerınızı beklıyorum cunku bu gun yarın alcam o aletı bı durum varsa uyandırın benı tesekkur ederım
Satılan motorun trafiğe çıkması için ruhsatı çıkması gerekir. O durumda da ruhsat değişikliği yapılır, yeni ruhsat çıkmaz yani. Kafan rahat olsun o konuda...

Diğer yandan araçta nefaset varsa (ufak tefek çizik vs.) onlar sana söylenir de indirim yapılır. Ben de otomotiv sektöründeyim, yeşil bir mercedes düşün, diğer yanda da gümüş rengi. Hangisi kolay satılır? Güöüş olan tabi ki. Bu durumda stok yaşı büyüdüğünde yeşili satmak için elinden gelen indirimi yaparsın. Çünkü her ay-yıl sonu bayiler arasında araçların stok yaşları hesaplanır bu da bayi kar marjını etkiler. Amaç bu olabilir, ancak herhangi bir çiziği var mı bak (taşınırken falan olmuş olabilir).
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Pro nun açıklaması çok çok yeterli. Motorda herhangi bir sorun yoktur sanmam, olay tamamen elinde olan malı satmak isteyen esnaf psikolojisi.

Ama renk içine sinmediyse alma derim, 350 YTL için beğenmediğin bir motora binmek mantıklı olmaz.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
evet, satılmış olsa trafikten belli olur hemen zaten.ufak bir inceleme yapabilirsin sen de.bence de elinden çıkarmak yada ufak tefek çizik gibi durumlardan ucuza vermek istiyor olabilir.Aya söylede bir durum var açıkçası.bayiye motor geldiği zaman yapılan kontrollerde motorda bir sorun olmuş olabilir ve sonradan bu tamir ettirilmiştir.bu yada benzer sebepten de motor uzun süre yatmış olabilir.bunlara dikkat edersen bence bir sorun olmaz.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Prometheus' Alıntı:
Satılan motorun trafiğe çıkması için ruhsatı çıkması gerekir. O durumda da ruhsat değişikliği yapılır, yeni ruhsat çıkmaz yani. Kafan rahat olsun o konuda...
Hehehe Promethecim, sen öylemi sanıyorsun ?
Arkadaşın yeri belli değil. Güzel yurdumun birçok yerinde motor satılıyor, aylarca yıllarca kullanılıyor da ne ruhsat çıkıyor ne bişey...:cherry:
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamamdır arkadaslar sorunu soyle cozdum Genc motoya gıttım Pıaggıo bayısıdır bılen bılır oradakı Genç arkadasım saolsun yardım etti daha onceden tanısıklıgımız vardı tanıdık bı bayıye yonlendırdı orası da bakırkoyde tekay motor saolsun acayıp ılgılıler cok babacan bı abı 100 ytl daha ıskonto yaptı bı de oglu da bı muzısyen arkadasımız cıktı yanı anlayacagınız tesadufler silsilesı32 kısım tekmılıbırden durun anlatmak ıstıyorum cok garıp
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesadufler sılsılesı
1.bu gun beyoglunda ulan tehlıkelı mıdır ah tırsıyom dıye dusunurken(malum ılk motorum) tepeden asagıya sangırt dıye sokak lambası dustu ıkı sn gec adım atsaydım tam kafamın ustune dusecektı... o zaman heee dedım olacagı varsa yolda yururken de olur

2.genc motoya ugradım ıyı kı ugramısım benı bı tanıdıga yonlendırdı ve 100 ytl faydası oldu

3. daha once kızıltopraktakı bı bayıye gıtmıstım bu aletı gormeye yarın getırıcem obur gun getırıcem dıye bı turlu getırememıstı megerse bu sımdı alacagım bayıden alacakmıs ta getırecekmıs yanı o benım kısmetımmıs ben arayıp bulmusum onu

4.tam parayı verırken oraya ıkı adam geldı bırısı ben senı bı yerden tanıyorum sen beyoglunda calan cocuk dııl mısın dedı benım musterılerden cıktı ayyy meshur olmusum eheheheh

5. laf acılınca tekay motordakı ali abı aa benım oglum da muzısyen tanıyomusun dedı ve cok yakınen tanımasada bızım camıada tanıdıgımız bı muzısyen arkadasımız cıktı

vay beeee iste boyle abıler ablalar... crsmba gunu alıyorum motorumu cok sukurrrr
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada unutmusum ozur ... hepınıze yardımlarınız ve yorumlarınız ıcın tesekkur ederım saolun motosıklet net aılesı secımlerımde katkılarınız unutulamaz
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
24
Emrah,
yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız kullanırsın umarım.
eldivenleri getiricem birazdan düşüpte yırtarsan çizerim ona göre :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst