Bayanların Nick Yerine İsim Kullanması Sorunsalı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Arkadaşlar msn listeme bakarken bir şey dikkatimi çekti. Msn'deki bütün bayanlar (dişiler, kızlar ne desem bilemiycem) nick yerine doğrudan isimlerini kullanıyorlar, erkeklerde ise tam tersi. Neden olduğuna ilişkin bir fikriniz var mı?
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sen bana laf atıosan bak bu sefer elimden kimse alamaz ona göreee!!! :pr:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Başlığa bakacak olursak asıl olay; Ekşi sözlükçülerin Motosiklet net'i basması ''sorunsalı'' olmalı:wiinkk:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Khutuck, harbi listeme baktım da.. Bayanların çoğu ismini kullanmış msn'de.. Erkeklerde ise ben ve birkaç insan hariç çoğu nickname kullanıyor.. Niye bilemiyorum üzerinde çok düşünmedim. Ama belki de biz erkekler cocukluğumuzdan beri oyunlarımızda bile He-Man, superman, Rambo olarak büyüdük. Kendimizi böyle yapay kimliklere daha kolay adapte edebiliyoruz sanırım. Aklıma gelen tek mantıklı açıklama bu :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Benim listede şu an online olanlardan sadece 1 bayan kendi adını kullanmış. Diğerleri kullanmamış.

Lan yoksa onlar bayan değil mi :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bence mantıklı bi açıklaması yok sadece laf olsun die
açılan bi topicc
((kusura bakma ama ölee))............................
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
dishy' Alıntı:
bence mantıklı bi açıklaması yok sadece laf olsun die
açılan bi topicc
((kusura bakma ama ölee))............................

bu SORUNSALA en iyi CEVAPSAL oldu bacım eline sağlık:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
:mrgreen: hahaaaaaaaa cevapsallll
türkçeyi heba ettiniz bee :p
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bunu genellemek yanlış neden böyle diye. bende öyle değil mesela:queen:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şahsen ben gerçek ismimi kullanmam..bi kere kullandım hacklediler..ondan sona farklı bitarz seçtim..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Peril' Alıntı:
şahsen ben gerçek ismimi kullanmam..bi kere kullandım hacklediler..ondan sona farklı bitarz seçtim..
Hacklenme olayının nickname ile alakası olduğunu sanmıyorum. Yani şifreni adın yapmadıysan tabi :p
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
13'de 11 isim kullanmış. Bana çok ilginç geldi :cherry:



(Konuyu laf olsun diye açtım, evet :) Bi ara da "kütüğe takan insanlar sorunsalı" diye başka bir başlık açmayı planlıyorum. "Sorunsal" da güzel bi kelime bence, "problematic"le aynı anlamda kullanıyorum, kullananları da destekiyorum :) TDK'nın oturgaçlı götürgeçli kelimeler türetmesini bekleyeceğimize biz de dilimize katkıda bulunalım)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Sorunsal :mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: :cherry: :cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
http://www.dictionary.com

prob·lem·at·ic adj.
1. Posing a problem; difficult to solve: a repair that proved more problematic than first expected.
2. Open to doubt; debatable: “if you ever get married, which seems to me extremely problematic” (Oscar Wilde).
3. Not settled; unresolved or dubious: a problematic future.

1-Çözümü zor olan bir sorun belirtir.
2-Şüpheye açık, soruşturulması gereken (kullandığım anlam)
3-Tam oturmamış(kesinleşmemiş), çözülmemiş veya şüpheli.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
tavuk mu yumurtadan, yumurta mı tavuktan çıkar gibi bişiii:queen:
ben de ööle değil mesela listeme baktım alaka yok:)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
bu geyiği kasap'a taşıyorum belkim sucuk bastırna neyim yapar:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst