Bayanların Nick Yerine İsim Kullanması Sorunsalı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
çünkü bu bir internet gelenegi o yüzden nick kullanıyor insanlar. Bayanlar geleneklere bağlı değil gibi olay çıkıyor ortaya ki erkekler kadar eski de değiller internette bu da böyle bir sonuç çıkarıyor.
Kısaca MIRC tan kalma alışkanlıklar diyebiliriz.
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
geyik.jpg
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Sal ve Sel ekleri Fransızca'ya özgü eklerdir. Bu kelimelerle türetilen kelimeler Türkçe'nin dilbilgisi yapısına aykırıdır. Daha karizmatik gözüksün diye kelimelerin sonuna u-i yerine sal sel ekleri getirilmesini yanlış buluyorum. Doğrusu SORUNU olacaktır.Saygılar.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
herkes bir üsttekini öpüyo herhalde:mrgreen:
water ben de seni öptüm madem öyle:queen:
water ım benim:queen:

son olarak, bu benim sorunum değil, isteyen istediği takma ismi kullansın, isterse adını yazsın!:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Herkes bir üsttekini öpmüyor, gelen giden beni öpüyor (!) :cyclopsan
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Hiç işiniz yok mu ya! Bende evdeki köpeğe Chipsy diyorum ama asıl adı Dişi :p. Herkez kendine bir lakab bulabilir ve ihitiyacı olmayan arkadaşlar ise hayatından kesitlerle nickler uydurabilir onun için dert etmeyin zaten bayanların %95 i renkli yazı fontları ve "aptal, salak, ıyyyyyyyy, kikikiki" gibi sözcük sayılmayacak şeylerle kendilerini belli ediyor :p ...
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Ben kendi ismimi kullanıyorum. Gay filan olmayayım sakın. :pale: :cyclopsan :silent: :pale: :sunny: :queen:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
işiniz gücünüz yokmu arkadaş bunası bi anket nasıbir araştırma boşsunuz arkadaş boşşş
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
*************************************************
»»»»»» Bu Başlık Moderator tarafindan kilitlenmiştir.»»»»»»
Forumda açılan başlığa atılan mesajlarda başlık konusunun dışına çıkılmamalıdır. Konunun Devamında Yine Konu Dışına Çıkılıyorsa Konunun Akibeti Doğrultusunda : Konunun Kilitleniş Nedeni Açıklanarak Kilitlenecek yada Silinecek!Forum ortamına kişisel problemler, anlaşmazlıklar taşınamaz. Konu dışı yazışmalarınızı forumun özel mesaj özelliğni kullanarak yapabilirsiniz. Tüm yazılar, yazan kişinin sorumluluğundadır ! Doğabilecek herhangi bir problemden www.motosiklet.net sorumlu tutulamaz!

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
**************** Site Yöneticisi: Eyong ****************
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst