- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Bir çoğu doğru.
.
hepsi doğru şu daha bi doğru
Vücutlarini göstermeye bayilirlar.
Açik, dar, seffaf, kisa giyerler.Sonra da "neden bakiyorsunuz?"
diye sinirlenirler. Aslinda amaçlari baktirmaktir, ama bunu asla kabul etmezler. Özgürlükten, rahatliktan, medeniyetten falan söz ederler. Nereden biliyorsun, derseniz, ben de kadinim oradan biliyorum.
pakize suda çok dürüstçe anlatmış gerçekten biz kadınlar böyleyiz tabi bu yazılanlardan hepsi bi kadında bulunmasa da en azından 4 5 i bi kadında yoktur arkadaşlar bunlar acı gerçekler:mrgreen::mrgreen:...
evet onlar da var ama sen baya bi eskilerde kalmışssın devr değişti dada neleri var neleri...
meselaa....:ulp::::gazete::
erkek olupta bayan olanlar
erkek olupta bayan olmadan bayan gibi olanlar:salut:
krolaaaaaaar:queen:vs.
..........................................................daha var da beni aşar:mrgreen::cherry:
boşuna tartışmayalım 2 tarafda aynı tas aynı hamam..:queen:
nerden bılıyon sen kayınmısın
:queen::queen:
yanı demek ıstıyorsun ki zevk ve renkler tartışılmaz
bayanlar 2 ye ayrılır durumu şöle izah edeyim..
bayanlar ve baymayanlar..
birde olayın şu boyutu var. Cenabı hak Adem a.s yarattığında Adem a.s kendi ruhundan üflemiştir. Havva anamızıda Adem a.s göğüsünden yaratmıştır. Yani kadın erkeğin bir parçasıdır. Adem a.s cennetten atılıp, Dünyaya yerleştirildiğinde Havva anamızla ayrı kaldılar. Ve şuanki suudi arabistan topraklarında bir araya geldiler. Erkek, kadınsız; kadında erkeksiz yapamaz. Hani biz erkeklerin meşhur bir sözü vardır. Ah şu kadınlar. Kadınsız hayat bazen bir cennet bazende bir cehennem.böyle bir şeydi sanırım. Sanırım bu hayat arkadaşınıza bağlı Güzel bir atasözü konunun bam teline dokunuyor." Her başarılı erkeğin arkasında muhakkak bir kadın vardır."Erkek, kadınsız; kadında erkeksiz yapamaz. Zaten ikisi de birdir. Gelelim Kadınların erkekler Üzerindeki haklarına (dinimizde):
Erkeğinin istemediği kişiyi evine almaması. Çoluk çocuğunun geçimini sağlamak için çalışması. İzni olmadan başka bir kadınla evlenmemesi. erkeğinin eşine iyi davranmasıdır. bildiğiim bu kadar.
ha bir de erkeklerin kadınlar üzerindeki hakları da varda onuda siz araştırın artık google amcadan unutmadan İki cihan güneşi peygamber efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V) bir hadisi şeriflerinde buyuruyorlar ki:
Sizin en hayırlınız, eşine iyi davrananızdır.
iğrenç ötesisin yaaa ::arrow::::arrow::
: