Bayanlar

Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
10
rekabet mi ? kıskanclık mı ? ben tanımıyorum bunları, ne diye kendimi yıpratıyım hic niyetim yok bu tur seyleri dert ederek canımı boşyere sıkmaya

hepsi doğru şu daha bi doğru


Vücutlarini göstermeye bayilirlar.

Açik, dar, seffaf, kisa giyerler.Sonra da "neden bakiyorsunuz?"

diye sinirlenirler. Aslinda amaçlari baktirmaktir, ama bunu asla kabul etmezler. Özgürlükten, rahatliktan, medeniyetten falan söz ederler. Nereden biliyorsun, derseniz, ben de kadinim oradan biliyorum.

sanırım bayansın neden kendi cinslerini bu kadar küçük dürücü kelimeler kullanıyorsun demekki sen kendin de sana baksınlar diye aynısını yapıyorsun ki zaten belirtmişsin bildigini ama şunuda unutma bizim türk erkeklerimiz açık kapalı farketmez ayırt etmeden bakarlar göz ucları ile ayrıca ortamına göre giyindiginizde asla rahatsız olmazsınız örnegin motora mini etekle binersen tabiki ben bile bakarım bayan olarak sadece erkekler bakmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
29
valla kim yaptıysa bu teşhisi çok doğru olmuş (yengen duymasın):cherry:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
yahu bukadar kafa yoruyorsun nıye valllah cok guzelde konular buluyorsun emegıne saglık
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
93
ancak bukadarla doğru anlatılır bir arkadaşım vardı der hep hanımdan korktuğum kadar allahtan korkmuyorum derdi
biras saf erkeklerimiz her şeye kanı veriyor napsınlar
zaten akıllılarınla işleri olmuyor bu zihniyetteki kadınların
wallahi korkulur sizlerden ben biliyorum
kendini ön plana çıkarıpta işini hallettirmek istiyenler şimdiye kadar avucunu yaladı ve yüzü buruştu ve hepte öle olacak
wallahi kadın isterse bir erkeğe herşeyi yaptırır ama er ama geç bundan kesin eminim
çünkü her gülen yüzün altında bir şeytani olay gizleniyor
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pakize suda çok dürüstçe anlatmış gerçekten biz kadınlar böyleyiz tabi bu yazılanlardan hepsi bi kadında bulunmasa da en azından 4 5 i bi kadında yoktur arkadaşlar bunlar acı gerçekler:mrgreen::mrgreen::p:p...



evet onlar da var ama sen baya bi eskilerde kalmışssın devr değişti dada neleri var neleri...

meselaa....::pulp::::gazete::

erkek olupta bayan olanlar:p
erkek olupta bayan olmadan bayan gibi olanlar:salut:
krolaaaaaaar:queen:vs.
..........................................................daha var da beni aşar:p:mrgreen::cherry:

yafu ben eskilerde kalmadım bu smirnouf denen kıroo ya takılmak işime geliyor biraz eğlendiriyor beni kerata..:p

şimdi eğri oturup doğru konuşalım her 2 cinsiyetinde en acınası halleri ve en mükemmel yapıları vardır bu beden beyin ruh gibi yapılar her insan aynı değildir kimisi gay olur kimisi bilmem ne kimisi maço olur kimisi smirnouf kadınlarda öyle kimisi çıt kırıldım olur kimisi gaddar kimisi güzel olur kimisi maymun suratlı o yüzden hiç bir insanın içi yada dışı beni alkadar etmez herkesin hür iradesi bana sadece o insanın kararına görünüşüne yapısına saygı duymak düşer..

boşuna tartışmayalım 2 tarafda aynı tas aynı hamam..:queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
birde olayın şu boyutu var. Cenabı hak Adem a.s yarattığında Adem a.s kendi ruhundan üflemiştir. Havva anamızıda Adem a.s göğüsünden yaratmıştır. Yani kadın erkeğin bir parçasıdır. Adem a.s cennetten atılıp, Dünyaya yerleştirildiğinde Havva anamızla ayrı kaldılar. Ve şuanki suudi arabistan topraklarında bir araya geldiler. Erkek, kadınsız; kadında erkeksiz yapamaz. Hani biz erkeklerin meşhur bir sözü vardır. Ah şu kadınlar. Kadınsız hayat bazen bir cennet bazende bir cehennem.böyle bir şeydi sanırım. Sanırım bu hayat arkadaşınıza bağlı Güzel bir atasözü konunun bam teline dokunuyor." Her başarılı erkeğin arkasında muhakkak bir kadın vardır."Erkek, kadınsız; kadında erkeksiz yapamaz. Zaten ikisi de birdir. Gelelim Kadınların erkekler Üzerindeki haklarına (dinimizde):

Erkeğinin istemediği kişiyi evine almaması. Çoluk çocuğunun geçimini sağlamak için çalışması. İzni olmadan başka bir kadınla evlenmemesi. erkeğinin eşine iyi davranmasıdır. bildiğiim bu kadar.

ha bir de erkeklerin kadınlar üzerindeki hakları da varda onuda siz araştırın artık google amcadan unutmadan İki cihan güneşi peygamber efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V) bir hadisi şeriflerinde buyuruyorlar ki:

Sizin en hayırlınız, eşine iyi davrananızdır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerden bılıyon sen kayınmısın
:queen::queen:


yanı demek ıstıyorsun ki zevk ve renkler tartışılmaz

yok hacı ben exper 'im..:mrgreen:

2 tarafdada bi musibet vardır ya kızda yada erkekte kesin bişiler çıkıyor.:queen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
bayanlar 2 ye ayrılır durumu şöle izah edeyim..

bayanlar ve baymayanlar..

iğrenç ötesisin yaaa ::arrow::::arrow::

birde olayın şu boyutu var. Cenabı hak Adem a.s yarattığında Adem a.s kendi ruhundan üflemiştir. Havva anamızıda Adem a.s göğüsünden yaratmıştır. Yani kadın erkeğin bir parçasıdır. Adem a.s cennetten atılıp, Dünyaya yerleştirildiğinde Havva anamızla ayrı kaldılar. Ve şuanki suudi arabistan topraklarında bir araya geldiler. Erkek, kadınsız; kadında erkeksiz yapamaz. Hani biz erkeklerin meşhur bir sözü vardır. Ah şu kadınlar. Kadınsız hayat bazen bir cennet bazende bir cehennem.böyle bir şeydi sanırım. Sanırım bu hayat arkadaşınıza bağlı Güzel bir atasözü konunun bam teline dokunuyor." Her başarılı erkeğin arkasında muhakkak bir kadın vardır."Erkek, kadınsız; kadında erkeksiz yapamaz. Zaten ikisi de birdir. Gelelim Kadınların erkekler Üzerindeki haklarına (dinimizde):

Erkeğinin istemediği kişiyi evine almaması. Çoluk çocuğunun geçimini sağlamak için çalışması. İzni olmadan başka bir kadınla evlenmemesi. erkeğinin eşine iyi davranmasıdır. bildiğiim bu kadar.

ha bir de erkeklerin kadınlar üzerindeki hakları da varda onuda siz araştırın artık google amcadan unutmadan İki cihan güneşi peygamber efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V) bir hadisi şeriflerinde buyuruyorlar ki:

Sizin en hayırlınız, eşine iyi davrananızdır.

:cat::cat: tebrik ediyorum harbi gesel yazmışsın :cat:

ben kesinlikle istisnayım onu belirtmek için yasıyorum
inanmayan efendy'e sorsun :cherry::cherry:
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
163
yazıya tamamıyla katılıyorum.Kadınlarda bence hep bana sentrozomu var herşey onlar için sanki bu dünya bile..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst