Bayan Sürücüler Top 10 Da 1 Numara...

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ama abi sus sus nereye kadar ya, hayır eskisi gibi değilim uslandım diyorum nereye kadar.. Biliyosunuz feminist olduğumu.....
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
la kalabalık gelseler ne, arkanda kaplan görünümlü kedigillerden ben varım sana ne olur :queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bol_etli_yiyecek' Alıntı:
taygır size tek tek gelin demedimmi..........:queen:

benim rızkımsın, başkalarına yedirmem :queen:
iyi olan kazansın diyorum :cherry:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Delinin biri kuyuya bir taş atmış,40 akıllı çıkaramamış :p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
mete_han bey abi kadinlar cicektir su ister. İlgi ister, tek ta$ ister, sevgi ister, simartilmak ister, kiskanilmak ister, kisaca istekleri hic bitmez, ister de ister. Lakin bu tip $eylerin internette yayinlanmasini istemezler, kizarlar, kara listelerine alirlar, yolarlar, surum surum surundururler :p

abi sen iyisine rastlamışın demekki.şanslısın o zaman.
bunların hepsi istense yapılamayacak şeyler ama bayanlar yapabiliyo.yolda ne zaman bi bayan görsem yolun kenarındaki kuma kadar kaçarım.her an üsyüne gelme tehlikesi var.sıkışık trafikte bayanların kullandığı araçların arkasında durmam.bi defa durdum ondada cantı patlattım öndeki bayan freni kökleyince.
ama bie istisna çıktı karşımıza.e-5 te istanbula giderken bayan sürücünün biri resmen yolda bizimle dalga geçti.rallici gibi makaslara giriyodu.

paylaşım için saol qanqa :cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
yav mıllet neden herkes kaskı yalnıs takıyo bak ablmız kaskın nasıl takılcaını gosterıyo ne anlamaz ınsanlarsınız be:p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst