Bayan sürücü içerir

Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Merhaba arkadaşlar iki saat kadar önce Avcılardan Beylikdüzü istikameti yönünde ilerliyorum önümde bmw markalı siyah bi araç yavaş bi şekilde gidiyor korna hızlanmadı yolda vermedi yaklaştım arkadan iki bayan sürücünün elinde telefon sohbet ediyorlar soldan geçtim
geçerken bi el işareti yaptım devam etsene napıyon tarzı uzunca kornaya bastı
bende sinirlendim durdum e 5 in ortasında
araç hızla gelerek aynasını Gidona çarptı ve sağ ayağımın üzerinden gecip durdu motosikletimden indim sağa çek polis çağıracam dedim polis lafını duyunca afalladı biraz sonra tekrar çek sağa çek dedim ve kadın karakolda görüşelim dedi
gaza bastı kaçtı arkasından yetişmeye çalıştım siyah wolkswagen passat polismi veya makam aracımı bilmiyorum polis sanarak onu gördüm korna çaldım hareket halinde camı açtı önde giden bmw vurdu kaçtı dedim
Adam tamam dedi bastı bmw nin yanından geçti gitti ben takibe devam ettim o durdurmayınca fakat ben Apache ile yetişene kadar kadınlar uzadı gitti, beykentte polis aracı gördüm durumu anlattım karakola git dediler karakola giderken trafik gördüm anlattım oda 155 i ara dedi sonra karakola gittim
o bölgeye biz bakmıyoruz dediler oradan Esenyurt Kıraç karakoluna gittim memurlara anlattım durumu birisi ısrarla o bölgeye biz bakmıyoruz dedi neyse oradan başka memur tamam gel dedi hastaneye git darp ve alkol raporu al dediler
şu an hastanedeyim iki saattir tahlil sonucu bekliyorum ayağımın filmi çekildi bişe çıkmadı önemli bi durum yok şimdi bunca saattir Oray'a buraya git gel uğraşıyorum bu kadın bulunup bi ceza verilirmi yoksa yaptığı yanına karmı kalacak
olay anında çok sinirlendim kadına vurmak bile geçti içimden fakat suça ortak olmak istemedim eğerki bi sonuç çıkmazsa o aracı baştan sona çizerim
o Zaman beni hemen cezalandırırlar adalet bu ya ama kafaya koydum bişe çıkmazsa bi sigortacı tanıdıktan adres bilgilerini alıcam yaptığını yanına bırakmıcam
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
helal olsun uğraşmışsın. keşke araç sana yaklaştığında aynasını,camını indirseydin de ders olsaydı şıllıklara
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Tam orman kanunluk iş he böyle devam edersen yanına kar kalır ve çay muhabetlerinde senden dem vurarak kahkahalar atılır
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Kardeşim arada bi noktaya entera falan bassan nasıl olur ?
Mobilden yazdım reyiz nokta virgül zamanı değil benim dersim o havalı kancıklar

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------

helal olsun uğraşmışsın. keşke araç sana yaklaştığında aynasını,camını indirseydin de ders olsaydı şıllıklara
Yetişseydim zaten yapacaktım fakat yetişemedim kaçınca zaten sigortalar attı benim
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Böyle karı çok sürmeyi bilmezler elinde telefon gezerler. Ama hızlı git diye neden milleti taciz edersinki. Solla geç.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Böyle karı çok sürmeyi bilmezler elinde telefon gezerler. Ama hızlı git diye neden milleti taciz edersinki. Solla geç.
Korna çalmak tacize girdiyse herkese ceza verilmeli o Zaman aracın önü boş yavaş yavaş gidiyo, kafasına göre gitmek istiyorsa geçer sağ şeride istediği hızda gidebilir ben onu beklemek zorundamıyım
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
94
Geçmiş olsun Şimdi istanbul trafiginde sol seritte aynî sag seritte ondeki bayan yol verdi arac trafigi bittimi yok ayni seritte devam
Yaptîgida yanina kar kalir
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Tır mısın? Motosikletin avantajlarını kullanıp sıyrılıp devam et. Yaptığı hata da olsa bu aleti araç trafiğinden uzak durmak için kullanıyoruz bu tür tartışmalarda ceza aldıramazsın seninde güvendiğin şeyler yoksa bulaşma bas git.
 
Katılım
30 Ara 2015
Mesajlar
43
Bu kabadayılıklar da nedense hep kadınlara yapılıyor. Trafikte dikkat ediyorum, erkek arabacı biraz sert çıktığında kabadayı motorcular tırım tırım uzuyorlar ama kadın olunca böyle bir cesaret, bir öz güven geliyor ne hikmetse.Şu ayna kırmaları filan da bi kenara bırakın artık. O aynasını kırdığınız arabacılar, gidecekleri yere kadar kırık aynayla gidiyorlar. Zaten adamlar aynayı nadiren kullanıyor. Siz o nadir anları da imkansız hale getirip, başka bir motorcunun hayatının tehlikeye atılmasına vesile oluyorsunuz aslında.

Muhtemelen kadın gördün, zart zurt asıldın kornaya, hatun da korkup hepten kontrolü kaybetti. Neyse, yine de geçmiş olsun. Çin malı filan bi kamera çöz kendine de, bir daha başına böyle bir şey gelirse kaydı gönderirsin polise. Hem hata yapanın yanına kar kalmamış olur,hem sen de böyle "havalı kancıklara" ders vereceğim diye karakol karakol gezmemiş olursun. Bu arada insanlara "havalı" olduklarından dolayı ceza verilmiyor haberin olsun. O konuda mecburen kendi komplekslerinle baş etmen gerekecek. Bir de içinden bir daha "kadına vurmak" geçerse, içini şöyle iyice bir temizlettir bence, pırıl pırıl olsun. (Bir de buraya senin için bir kaç temel noktalama işareti bırakıyorum. Bir daha ihtiyacın olursa buradan alır kullanırsın; . , ? ! ;
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Bu kabadayılıklar da nedense hep kadınlara yapılıyor. Trafikte dikkat ediyorum, erkek arabacı biraz sert çıktığında kabadayı motorcular tırım tırım uzuyorlar ama kadın olunca böyle bir cesaret, bir öz güven geliyor ne hikmetse.Şu ayna kırmaları filan da bi kenara bırakın artık. O aynasını kırdığınız arabacılar, gidecekleri yere kadar kırık aynayla gidiyorlar. Zaten adamlar aynayı nadiren kullanıyor. Siz o nadir anları da imkansız hale getirip, başka bir motorcunun hayatının tehlikeye atılmasına vesile oluyorsunuz aslında.

Muhtemelen kadın gördün, zart zurt asıldın kornaya, hatun da korkup hepten kontrolü kaybetti. Neyse, yine de geçmiş olsun. Çin malı filan bi kamera çöz kendine de, bir daha başına böyle bir şey gelirse kaydı gönderirsin polise. Hem hata yapanın yanına kar kalmamış olur,hem sen de böyle "havalı kancıklara" ders vereceğim diye karakol karakol gezmemiş olursun. Bu arada insanlara "havalı" olduklarından dolayı ceza verilmiyor haberin olsun. O konuda mecburen kendi komplekslerinle baş etmen gerekecek. Bir de içinden bir daha "kadına vurmak" geçerse, içini şöyle iyice bir temizlettir bence, pırıl pırıl olsun. (Bir de buraya senin için bir kaç temel noktalama işareti bırakıyorum. Bir daha ihtiyacın olursa buradan alır kullanırsın; . , ? ! ;
Öğütlerini kendine sakla sen, ayrıca orada ben herhangi bi artistlik yapmadım ayağımı ezince polis çağıracam sağa çek dedim çok biliyor gibi nerenden uyduruyon kornaya asıldın felan? Boş muhabbet yapma
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
@tvs @bohemian sizin için boks ringini hazırlayalım mı
 
Katılım
30 Ara 2015
Mesajlar
43
Ahahaha yok canım gerek yok. Biz arkadaşla anlaşırız. olayın gerginliği var üstünde onun daha :)
Yalnız farkettim, verdiğim noktalama işaretlerini de kullanıyor. Bence biz kıyamayız birbirimize. :))))
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Ahahaha yok canım gerek yok. Biz arkadaşla anlaşırız. olayın gerginliği var üstünde onun daha :)
Yalnız farkettim, verdiğim noktalama işaretlerini de kullanıyor. Bence biz kıyamayız birbirimize. :))))
Bende sana verim sende kullan ömürlük
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar iki saat kadar önce Avcılardan Beylikdüzü istikameti yönünde ilerliyorum önümde bmw markalı siyah bi araç yavaş bi şekilde gidiyor korna hızlanmadı yolda vermedi yaklaştım arkadan iki bayan sürücünün elinde telefon sohbet ediyorlar soldan geçtim geçerken bi el işareti yaptım devam etsene napıyon tarzı uzunca kornaya bastı bende sinirlendim durdum e 5 in ortasında araç hızla gelerek aynasını Gidona çarptı ve sağ ayağımın üzerinden gecip durdu motosikletimden indim sağa çek polis çağıracam dedim polis lafını duyunca afalladı biraz sonra tekrar çek sağa çek dedim ve kadın karakolda görüşelim dedi gaza bastı kaçtı arkasından yetişmeye çalıştım siyah wolkswagen passat polismi veya makam aracımı bilmiyorum polis sanarak onu gördüm korna çaldım hareket halinde camı açtı önde giden bmw vurdu kaçtı dedim Adam tamam dedi bastı bmw nin yanından geçti gitti ben takibe devam ettim o durdurmayınca fakat ben Apache ile yetişene kadar kadınlar uzadı gitti, beykentte polis aracı gördüm durumu anlattım karakola git dediler karakola giderken trafik gördüm anlattım oda 155 i ara dedi sonra karakola gittim o bölgeye biz bakmıyoruz dediler oradan Esenyurt Kıraç karakoluna gittim memurlara anlattım durumu birisi ısrarla o bölgeye biz bakmıyoruz dedi neyse oradan başka memur tamam gel dedi hastaneye git darp ve alkol raporu al dediler şu an hastanedeyim iki saattir tahlil sonucu bekliyorum ayağımın filmi çekildi bişe çıkmadı önemli bi durum yok şimdi bunca saattir Oray'a buraya git gel uğraşıyorum bu kadın bulunup bi ceza verilirmi yoksa yaptığı yanına karmı kalacak olay anında çok sinirlendim kadına vurmak bile geçti içimden fakat suça ortak olmak istemedim eğerki bi sonuç çıkmazsa o aracı baştan sona çizerim o Zaman beni hemen cezalandırırlar adalet bu ya ama kafaya koydum bişe çıkmazsa bi sigortacı tanıdıktan adres bilgilerini alıcam yaptığını yanına bırakmıcam

kamera kaydın yoksa mengü dediği gibi ay şekerim motorcu çarptın felan dedi ya motorcu işte rezil bunlar hep serseri bastım kaçtım hahhahaa

demezse bende ney olayım , kafanda kamera yoksa böyle birşey yok bir hayal malesefki malesef bana çarpıp düşüren kadın ben olayın şokunda iken bastı kaçtı .....
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
keşke araçta sohbet eden 2 kadın değil de, sohbet eden 2 barzo olsaydı. Eminim yine kornayla uyarır ve hareket yapardınız.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Merhaba arkadaşlar iki saat kadar önce Avcılardan Beylikdüzü istikameti yönünde ilerliyorum önümde bmw markalı siyah bi araç yavaş bi şekilde gidiyor korna hızlanmadı yolda vermedi yaklaştım arkadan iki bayan sürücünün elinde telefon sohbet ediyorlar soldan geçtim geçerken bi el işareti yaptım devam etsene napıyon tarzı uzunca kornaya bastı bende sinirlendim durdum e 5 in ortasında araç hızla gelerek aynasını Gidona çarptı ve sağ ayağımın üzerinden gecip durdu motosikletimden indim sağa çek polis çağıracam dedim polis lafını duyunca afalladı biraz sonra tekrar çek sağa çek dedim ve kadın karakolda görüşelim dedi gaza bastı kaçtı arkasından yetişmeye çalıştım siyah wolkswagen passat polismi veya makam aracımı bilmiyorum polis sanarak onu gördüm korna çaldım hareket halinde camı açtı önde giden bmw vurdu kaçtı dedim Adam tamam dedi bastı bmw nin yanından geçti gitti ben takibe devam ettim o durdurmayınca fakat ben Apache ile yetişene kadar kadınlar uzadı gitti, beykentte polis aracı gördüm durumu anlattım karakola git dediler karakola giderken trafik gördüm anlattım oda 155 i ara dedi sonra karakola gittim o bölgeye biz bakmıyoruz dediler oradan Esenyurt Kıraç karakoluna gittim memurlara anlattım durumu birisi ısrarla o bölgeye biz bakmıyoruz dedi neyse oradan başka memur tamam gel dedi hastaneye git darp ve alkol raporu al dediler şu an hastanedeyim iki saattir tahlil sonucu bekliyorum ayağımın filmi çekildi bişe çıkmadı önemli bi durum yok şimdi bunca saattir Oray'a buraya git gel uğraşıyorum bu kadın bulunup bi ceza verilirmi yoksa yaptığı yanına karmı kalacak olay anında çok sinirlendim kadına vurmak bile geçti içimden fakat suça ortak olmak istemedim eğerki bi sonuç çıkmazsa o aracı baştan sona çizerim o Zaman beni hemen cezalandırırlar adalet bu ya ama kafaya koydum bişe çıkmazsa bi sigortacı tanıdıktan adres bilgilerini alıcam yaptığını yanına bırakmıcam

yanlış yapıyorsun. arabanın üzerine atacaksın kuş yemlerini. hayvanlar karnını doyursun azcık sevap işle :)

benzin kapağını kır ve içine doldur selülozik tineri. motor ölsün arabanın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

keşke araçta sohbet eden 2 kadın değil de, sohbet eden 2 barzo olsaydı. Eminim yine kornayla uyarır ve hareket yapardınız.

barzo olsa öyle at arabası gibi gitmezdi. genelde kadınlar böyle tutarsızlar.

kadınlardan araba satın alınmaz. hep düşük devir kullanıp motoru öldürürler. 5. vites 50 ile giderler azına sıçarlar arabaların. ben ezberledim sabah akşam dengesiz arabalarda genelde bayan oluyor.

zaten bu yüzden bayanlara yüksek çıkıyor trafik sigortası
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
505
İlçe emniyet müdürlüğünün kapısında bekleyen polislere 2 sokak aşağıda 4 kişinin birbirine silah çekip ateş ettiğini söyledim.
Ne cevap verse beğenirsin?

-Polisi ara.

Bir gün yolda cüzdan buldum. Kenarda duran bir polis aracına yaklaşıp yolda bulduğumu, teslim etmek istediğimi söyledim.
-Karakola götür.

O gün bu gündür polisle işim olmaz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst