- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar iki saat kadar önce Avcılardan Beylikdüzü istikameti yönünde ilerliyorum önümde bmw markalı siyah bi araç yavaş bi şekilde gidiyor korna hızlanmadı yolda vermedi yaklaştım arkadan iki bayan sürücünün elinde telefon sohbet ediyorlar soldan geçtim
geçerken bi el işareti yaptım devam etsene napıyon tarzı uzunca kornaya bastı
bende sinirlendim durdum e 5 in ortasında
araç hızla gelerek aynasını Gidona çarptı ve sağ ayağımın üzerinden gecip durdu motosikletimden indim sağa çek polis çağıracam dedim polis lafını duyunca afalladı biraz sonra tekrar çek sağa çek dedim ve kadın karakolda görüşelim dedi
gaza bastı kaçtı arkasından yetişmeye çalıştım siyah wolkswagen passat polismi veya makam aracımı bilmiyorum polis sanarak onu gördüm korna çaldım hareket halinde camı açtı önde giden bmw vurdu kaçtı dedim
Adam tamam dedi bastı bmw nin yanından geçti gitti ben takibe devam ettim o durdurmayınca fakat ben Apache ile yetişene kadar kadınlar uzadı gitti, beykentte polis aracı gördüm durumu anlattım karakola git dediler karakola giderken trafik gördüm anlattım oda 155 i ara dedi sonra karakola gittim
o bölgeye biz bakmıyoruz dediler oradan Esenyurt Kıraç karakoluna gittim memurlara anlattım durumu birisi ısrarla o bölgeye biz bakmıyoruz dedi neyse oradan başka memur tamam gel dedi hastaneye git darp ve alkol raporu al dediler
şu an hastanedeyim iki saattir tahlil sonucu bekliyorum ayağımın filmi çekildi bişe çıkmadı önemli bi durum yok şimdi bunca saattir Oray'a buraya git gel uğraşıyorum bu kadın bulunup bi ceza verilirmi yoksa yaptığı yanına karmı kalacak
olay anında çok sinirlendim kadına vurmak bile geçti içimden fakat suça ortak olmak istemedim eğerki bi sonuç çıkmazsa o aracı baştan sona çizerim
o Zaman beni hemen cezalandırırlar adalet bu ya ama kafaya koydum bişe çıkmazsa bi sigortacı tanıdıktan adres bilgilerini alıcam yaptığını yanına bırakmıcam
geçerken bi el işareti yaptım devam etsene napıyon tarzı uzunca kornaya bastı
bende sinirlendim durdum e 5 in ortasında
araç hızla gelerek aynasını Gidona çarptı ve sağ ayağımın üzerinden gecip durdu motosikletimden indim sağa çek polis çağıracam dedim polis lafını duyunca afalladı biraz sonra tekrar çek sağa çek dedim ve kadın karakolda görüşelim dedi
gaza bastı kaçtı arkasından yetişmeye çalıştım siyah wolkswagen passat polismi veya makam aracımı bilmiyorum polis sanarak onu gördüm korna çaldım hareket halinde camı açtı önde giden bmw vurdu kaçtı dedim
Adam tamam dedi bastı bmw nin yanından geçti gitti ben takibe devam ettim o durdurmayınca fakat ben Apache ile yetişene kadar kadınlar uzadı gitti, beykentte polis aracı gördüm durumu anlattım karakola git dediler karakola giderken trafik gördüm anlattım oda 155 i ara dedi sonra karakola gittim
o bölgeye biz bakmıyoruz dediler oradan Esenyurt Kıraç karakoluna gittim memurlara anlattım durumu birisi ısrarla o bölgeye biz bakmıyoruz dedi neyse oradan başka memur tamam gel dedi hastaneye git darp ve alkol raporu al dediler
şu an hastanedeyim iki saattir tahlil sonucu bekliyorum ayağımın filmi çekildi bişe çıkmadı önemli bi durum yok şimdi bunca saattir Oray'a buraya git gel uğraşıyorum bu kadın bulunup bi ceza verilirmi yoksa yaptığı yanına karmı kalacak
olay anında çok sinirlendim kadına vurmak bile geçti içimden fakat suça ortak olmak istemedim eğerki bi sonuç çıkmazsa o aracı baştan sona çizerim
o Zaman beni hemen cezalandırırlar adalet bu ya ama kafaya koydum bişe çıkmazsa bi sigortacı tanıdıktan adres bilgilerini alıcam yaptığını yanına bırakmıcam
Moderatör tarafında düzenlendi: