Bawebaran ve Sadobey kaza yaptı

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok geçmiş olsun.:rendeer:

Yıllar önce aynı yerde neredeyse aynı kazayı yaşadım, hoş bize arkadan çarpan kamyon olduğu için koparttığı sol yanı aldı gitti biz olduğumuz yerde kaldık, sizinki daha feciymiş, verilmiş sadakanız varmış.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Geçmiş olsun. Ben de motosikletle kaza yaptınız sandım bi an, yüreğim ağzıma geldi. Neyseki öyle değilmiş. Acil şifalar...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

SP_A0978.jpg

<img src="http://b.imagehost.org/0229/SP_A0978.jpg" border="0" width="240" height="320" alt="ImageHost.org" />

SP_A0980.jpg

<img src="http://b.imagehost.org/0754/SP_A0980.jpg" border="0" width="240" height="320" alt="ImageHost.org" />
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
çok teşekkür ederim. Ensemde diğer arabayı hissettikten sonra burada olmak gerçekten çok iyi şükürler olsun. Kırıksız ağır hasarsız kurtulduk.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Büyük geçmiş olsun kardeşim:rendeer:
Yüce Rabbim bu mübarek Ramazan Ay'ında acı ve beladan korumuş sizleri.
Cümlemizi beterinden korusun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst