Baslarim boyle ulkenin.....

Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Sozde bugun arkadaslarla tura cikacakdik... Hava durumu:
http://weerstation.sthubert.nu/

Daha gecen hafta guzelim Turkiye'de Ankara'da, Mugla'da, Dalaman'da, Fethiye'de, Ortaca'da, Dalyan'da geziyordum. Ah keske motorum yanimda olsaydi diyordum, tam motorla gezilecek yerler.

Simdi bu gavur ulkesine dondum, geldim gelleli yagmur yagiyor. ::angry2:: ::rantinp:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bende bir dönem almanyaya tatile gitmiştim 2 3 ay kadar 1gün güneş olmaz mı ya....o zaman ne küfürler ettim bir bilseniz..off offf neler neler..
gün yüzü görmemiş küfürler yağdırdım memlekete geldim walla yine o günler aklıma geldi sinirlerim bozuldu bak...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arkadaşlar coğrafi konumları dolayısıyla gayet normal bişey bu.Sonuçta orda olmanın bazı avantajları olduğu gibi dezavantajları da olabilir.
saykoshey' Alıntı:
Daha gecen hafta guzelim Turkiye'de Ankara'da, Mugla'da, Dalaman'da, Fethiye'de, Ortaca'da, Dalyan'da geziyordum. Ah keske motorum yanimda olsaydi diyordum, tam motorla gezilecek yerler.
Mesela Ankara'da, Mugla'da, Dalaman'da, Fethiye'de, Ortaca'da, Dalyan'da yaşayan bi çok kişi olmasına karşın onlarda istediği gibi motor alamıyo,yani olay havanın iyi olmasıyla bitmiyor...Biz de burda çok mutlu değiliz,senin gene 2 seçeneğin var bi şekilde ama zor ama kolay bizim tek seçeneğimiz var,güneşten başka hiç bişeyi olmayan bi ülkede yaşamak gibi...(teknoloji ve gelişmişlik seviyesinden bahsediyorum,kültür değerlerinden değil...) Yani kendini çok da şanssız hissetme burda güneş var ama çoğu kişinin çok istemesine rağmen motoru yok.Elindekilerin kıymetini bilmeli insan hem senin hem bizim için bu böyle biri varsa genellikle diğeri olmuyor...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Avrupada insanlar beyazlamis durumda gunesizlikten ve igrenc bir goruntu.Deri hastaliklari cok goruluyor orda malesef. Ulkemizde hem oksijen hem UV yani gunes isigi bolca miktarda ve buda bizim buyuk bir hediyemizdir.Benim gibi Antalyanin siki motorculari icin ise 12 ay motora binme zevki demektir.
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
:)

zeda3000' Alıntı:
Avrupada insanlar beyazlamis durumda gunesizlikten ve igrenc bir goruntu.Deri hastaliklari cok goruluyor orda malesef. Ulkemizde hem oksijen hem UV yani gunes isigi bolca miktarda ve buda bizim buyuk bir hediyemizdir.Benim gibi Antalyanin siki motorculari icin ise 12 ay motora binme zevki demektir.
heh he değilmi ama dostum.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bizim memleket gibisi var mı? Paramız yok ama güneşimiz var. :mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
ARMAGEDON' Alıntı:
havasına suyuna tasına toprağına........................:)
hay ağızın arı poku yesin forumu okurken benimde aklım o gelmişti:cat: zaten nezaman dinlesem tüylerim diken diken olur:salut:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
bizim de Hollanda da akrabalar var. Türkiye ye gelince güneşten bıkmıyolar. hollandanın kapalı havası içlerini karartıyormuş.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
ingilizler neden bu kadar soğuk zannediyorsunuz. her zaman söylenir sıcak kanlı insanlar için akdeniz insanı işte diye. gerçekten bi dünya eksiğimiz olmasına rağmen rabbim bize harika bir coğrafya vermiş.yazı da var kışı ilkbaharı da var sonbaharı da
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forrap' Alıntı:
Arkadaşlar coğrafi konumları dolayısıyla gayet normal bişey bu.Sonuçta orda olmanın bazı avantajları olduğu gibi dezavantajları da olabilir.

Mesela Ankara'da, Mugla'da, Dalaman'da, Fethiye'de, Ortaca'da, Dalyan'da yaşayan bi çok kişi olmasına karşın onlarda istediği gibi motor alamıyo,yani olay havanın iyi olmasıyla bitmiyor...Biz de burda çok mutlu değiliz,senin gene 2 seçeneğin var bi şekilde ama zor ama kolay bizim tek seçeneğimiz var,güneşten başka hiç bişeyi olmayan bi ülkede yaşamak gibi...(teknoloji ve gelişmişlik seviyesinden bahsediyorum,kültür değerlerinden değil...) Yani kendini çok da şanssız hissetme burda güneş var ama çoğu kişinin çok istemesine rağmen motoru yok.Elindekilerin kıymetini bilmeli insan hem senin hem bizim için bu böyle biri varsa genellikle diğeri olmuyor...

doğru söylersin, biri olsa digeri olmuyoo, abimizde güzel makina var hava koşulları ters, bizde hava varda ne oluyoo, motor alacak para yok, motor var hadi altımızdakiylen idare edelim ama yakıtın litresi kaç ytl şuraa bak. :pr:
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
ylmzzz' Alıntı:
bizim de Hollanda da akrabalar var. Türkiye ye gelince güneşten bıkmıyolar. hollandanın kapalı havası içlerini karartıyormuş.

Abicim sana nedeyim ben? Gecen hafta Dalaman'da ne guzel yanmisdim bir hafta burdayim ve hemen peynir gibi bem beyaz oldum.

Burda kendimi zaten hic iyi hisetmiyorum. Nasil anlatsam Turkiyede birden icim aciliyor. Insani, havasi, suyu, herseyi.

Sizlere sunu soyleyim. Dunyayi gezmis birisi olarak (Ingiltere, Amerika, Afrika, Dubai, Avrupa) Turkiye gibi bir yer yok bu koca dunyada.

"Burasi Turkiye" diye bir soylenti var, yok oyle birsey. Bu gun Turkiyede gorunen problemler ve sorunlar dunyanin her bir yaninda var. Bizim basimiza ne geldiyse zaten gecmisde dunya karsisinda bilincsiz ve dengesiz davrandigimiz icin geldi. Zamaninda oylesine bilincsiz kararlar verdik ve bizi kullandilar. Avrupa, Amerika kimler bunlar? Sadece kendilerini buyuk gosteriyorlar, yoksa ortada hic bir olay yok. Neyse artik o donem arkamizda ve Turkiyenin su an cok parlak bir gelecegi var.

Evet bazi sorunlarimiz var ama dunyada sorunsuz ulke yok. En basit ornek Hollandanin alt yapi sorunu. Su an hollandanin alt yapisi okadar kaliteliki bunu bakimi asiri masrafli. Boyle devam ederse 10 sene icinde vergi yuzunden araba kullanmak imkansiz olacak.

Hollanda, Almanya, Belcika, Fransa bunlar Turkiye yaninda cok kucuk ulke ama nufusuda cok kapali. Adamlar meclisde bir karar veriyor hemen butun ulkeye dagliyor. Bizim ulkemiz cok buyuk be nufusu cok acik, bir karar veriliyor ve bunun uygulamasi asiri zaman ve para gerekiyor. Bu nedenle alt yapisida biraz dusuk kaliteli. Ama ayni sorunlar Amerika'da var.

Siz gene siz olun, Amerika ve Avrupa hevasina kapilmayin. Su an Turkiyede olmaz yok, Turkiyede hersey olur. Her turlu ham madde, maden ve diger urunler Turkiyede bollukla ve kalliteli bulunuyor. Ucuz isci desen var, toprak desen var. Turkiye su an kendisini idare edecek tek ulke, diger ulkelerin hepsi yurt disina bagli.

Bunlarin hepsini birakip biz kendi isimize ve kulturumuze bakalim. Yurt disina bakip orda soyle burda boyle yapiyorlar diye dusunmeyin. Bizim ulkemizin kutu yanlari var evet ama bunun karsisinda cok ve daha cok (baska ulkelerden daha cok) iyi yanlarida var.

Dunyayi gormus birisi olarak sunu soyluyorum, Turkiye gibi hic bir yer yok bu dunyada.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
yok daha neler,shamyl waalla üzdün beni,memleketimizi bu kadar küçültme avrupada da aynı hep güzel seçici yerler sana gösterirler ama işin aslı öyle değil,onlarında bir yeri bağlar gazeli hiç bir ülke 4x4 değil bunu unutmayalım
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Shamyl' Alıntı:
Orada güneş yok, burada da yol yok...

Sanki burda yollar super, bakimli, bir toz parcasi bile bulunmuyor ustune. Yol boyunca servis teknisyenler dikmisler olayi aninda cozuyorlar. Yok abicim be, sen su ustde yazdiklarimi bi oku.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst