Başlangıç Motoru TVS Apachi 150 Alamak İstiyorum....

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir iki ay içinde a2 ehliyetine yazılacağım motor olarak tvs apachi 150 almayı düşünüyorum almaya değer mi? alırsam hangi rengini almalıyım sarı mı kırmızı mı?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hangi rengini beğeniyorsan onu al.. tavsiye ederim güzel motordur.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Başlangıç için en uygun ilk 3-5 motor arasına rahatlıkla girer. İyi seçim derim.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
tvs iyidir.. sağlamdır.. yağ yakmaz, parçası ucuz çinli gibi değildir.. yok disk yamuk çıktı, yok jant yamuk çıktı gibi şeylerle uğraşmazsın.. tvs eskimez sağlamdır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst