- Katılım
- 30 Kas 2009
- Mesajlar
- 123
bence hiç biri acemilikten değil.1. de stunt kazası,2.sinde de şanssızlık o kadar![]()
600cc düşünüyosun galiba :mrgreen:
bence hiç biri acemilikten değil.1. de stunt kazası,2.sinde de şanssızlık o kadar![]()
Hadi ya bende videolara bakıyorum adamlar 1. fiteste 160 yapıyo benımkı 145 te kalıyoale:
2. fitese atıyorum ancak 180 yapıyoale:
kedidir o kedi...
Remziiii kosss!!!
Bizim kazayi gösteriyolaaa!!
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=eqxZEZh8UGw&feature=related
Peki buna ne demeli? Bu motor street motoru bide...![]()