başlangıç için 600 cc düşünene ders niteliginde

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
"Bir müsibet bin saihatten iyidir"
Kim ne isterse alabilir tabiki oluşucak kazalarda ders olur kendilerine.Ömürleri yeterse bir daha aynı hatayı yapmazlar.
Bün maslakta bir deer152 yerde yatıyordu. Vtandaşlar genç bir arkadaşın başında toplanmış. Durdum baktım yeterli kalabalık vardı müdahele etmedim. Birisi yenaştı "abi durduk yere kaydı düştü hiçbişey yokken" dedi. Bu arada kask bile yok vatandaşta. Bileği ya kırık yada inciniş oturuyordu kaldırım kenarında. Yol inanılmaz boş (bayram nedeni ile) Ve inanın beni dizlik kask mont vs donanımla gören vatandaş gelip bana şikayet ediyordu kaza yapanı :) 10dk fln bekledim (kız arkadaşımı bekliyordum aynı zamanda)
Uzun lafın kısası acemi için (arkadaşının motorunu almış düşen eleman) 150-650 farketmiyor. Acemi acemiliğini bilicek.
Eminim o kafada herkes videolara bakıp ya adamlar salak diyecek yada başka sebepler uyduracak kafasında.Bırakın kim ne isterse alsın. Hem doğal seleksiyon neticesinde geride kalan aklıbaşında motorcular olarak hayatına devam ederler...
 
Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
45
Peki arkadaşlar 2. videoda motorun arkasının kayması fazla gaz vermeyemi bağlı yoksa yağ, kayıcı madde vb. filan mı ?
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Remziiii kosss!!!
Bizim kazayi gösteriyolaaa!!

clap_hands.gif


popcorn.gif

Yahu yeni görüyorum bu topigi... :pr:

Benim salakligim usta bu kaza..
Affet.. :silent:
600 cc ile baslarsan olacagi bu kardesim... :p
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Ama güzel güzel adam ağaca doğru gaza basmışş :D İlk motora binenlerin herzaman yaptığı şeydir, gaza basıp sonra gazı bırakmayı unutması.. Ve tam çarpıcakken dahada gaza basıyo.. :D Elinin gazda olduğunun farkında bile olmuyorlar, acaba neden.. Hep merak ettiğim bi konudur, bilim adamlarından açıklama istiyorum :D Hey NASA uyuma :p
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
96
2.de kullandigi motor Gsxr 1000.Yani 185 Hp.E beygir adam o motora lastikler sogukken gazlarsan aninda yapisirsin.Aynen spinlersin yaptigi gibi.:pr:
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
bunları önce bisiklet binmesini öğretmek lazım kanımca:mrgreen:
 
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
9
Amatör bi sürücü o hareketleri hele bide 600 cc ile imkansız 2. Videoda ise lastikte parlatıcı var o yüzden denge bozuldu diye düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst