- Katılım
- 28 Eki 2010
- Mesajlar
- 530
başlangıç için demişsiniz fakat ne alakası var anlayamadım ?, bu hareketleri yapanların motosiklet sürmeye yeni başladıklarına dair bir yorumda göremedim , motosiklet sürmeye yeni başlayan birinin heleki 600cc ile başlayan birinin bu hareketleri yapmaya çalışacağını ise hiç sanmam .
başlangıç için demişsiniz fakat ne alakası var anlayamadım ?, bu hareketleri yapanların motosiklet sürmeye yeni başladıklarına dair bir yorumda göremedim , motosiklet sürmeye yeni başlayan birinin heleki 600cc ile başlayan birinin bu hareketleri yapmaya çalışacağını ise hiç sanmam .
İlkinde, tipler teker yakacaz diye motoru zor zapt ediyorlar ki netekim sonunda birbirlerien giriyorlar..
İkinci videoda ise vatandaş zaten kendisi motorunu yeni aldığından söz ediyor..
Gayette acemilikten yatırıyor motoru bence..
Acemi diye düşünüyorum çünkü;
- Motoru hakikatten "dün" almışsa lastik rodajını bilmiyor
veya
- Düşük süratte karşı güç uygulamadan motoru çok yatırıyor
veya
- Tüm kıyafetleri yepisyeni, tulum mulum almış böyle aynalı vizörler falan, üzerlerinde gram pislik yok, kesin acemidir :mrgreen::mrgreen:
Şaka bir yana her iki videodakilerde ya motosiklet sürmeye ya da o anda bindikleri motorlara acemiler..
Abi ben 125 cc den 600 e geçtim 4 gün oldu motoru alalı basıyorum basıyorum gitmiyo gibi geliyo acaba neden?
seni kandırmışlar.makinan bozuk.silindirlerin teki çalışıyordur.
seni kandırmışlar.makinan bozuk.silindirlerin teki çalışıyordur.