başlangıç için 600 cc düşünene ders niteliginde

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
başlangıç için demişsiniz fakat ne alakası var anlayamadım ? :) , bu hareketleri yapanların motosiklet sürmeye yeni başladıklarına dair bir yorumda göremedim , motosiklet sürmeye yeni başlayan birinin heleki 600cc ile başlayan birinin bu hareketleri yapmaya çalışacağını ise hiç sanmam .
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
başlangıç için demişsiniz fakat ne alakası var anlayamadım ? :) , bu hareketleri yapanların motosiklet sürmeye yeni başladıklarına dair bir yorumda göremedim , motosiklet sürmeye yeni başlayan birinin heleki 600cc ile başlayan birinin bu hareketleri yapmaya çalışacağını ise hiç sanmam .


nasıl bakarsanız öyle görürsünüz. buradaki amaç altındaki gücü zaptetmek zor en ufak hatada tolere etme şansın çok az mahiyetinde başlangıç için 600 cc isteyene görsün diye koydum.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Remziiii kosss!!!
Bizim kazayi gösteriyolaaa!!

clap_hands.gif


popcorn.gif
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
2. videoda adam motorunu yeni aldığını söylüyor ama düşmesinin nedeni lastiklere ya fazla parlatıcı vs sürüldü, yada lastikte yağ var. acemilikle alakası yok diye düşünüyorum. 1. video yu izleyemedim
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Altaki adam ne diyo yeni aldım sifta çekelim gibisinden bişeyler diyor ama :mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
başlangıç için demişsiniz fakat ne alakası var anlayamadım ? :) , bu hareketleri yapanların motosiklet sürmeye yeni başladıklarına dair bir yorumda göremedim , motosiklet sürmeye yeni başlayan birinin heleki 600cc ile başlayan birinin bu hareketleri yapmaya çalışacağını ise hiç sanmam .

İlkinde, tipler teker yakacaz diye motoru zor zapt ediyorlar ki netekim sonunda birbirlerien giriyorlar..

İkinci videoda ise vatandaş zaten kendisi motorunu yeni aldığından söz ediyor..
Gayette acemilikten yatırıyor motoru bence..
Acemi diye düşünüyorum çünkü;
- Motoru hakikatten "dün" almışsa lastik rodajını bilmiyor
veya
- Düşük süratte karşı güç uygulamadan motoru çok yatırıyor
veya
- Tüm kıyafetleri yepisyeni, tulum mulum almış böyle aynalı vizörler falan, üzerlerinde gram pislik yok, kesin acemidir :mrgreen::mrgreen::p

Şaka bir yana her iki videodakilerde ya motosiklet sürmeye ya da o anda bindikleri motorlara acemiler..
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
vatandaşın birini görmüştük ömerli yolunda sürüş dersi alırken.ilk motoru 650 cc coper'mış biraz tecrübe yapmış sonra 1200 cc harley almış ve yine ders alıyordu.boy kısa geliyordu vatandaşın motoru zor zabtediyordu.bir ara güldük vatandaşa parasal durumuiyiymiş ve çevresi büyük cc motorlara biniyormuş O yüzden büyük motorla başlamış ve büyük motorla devam ediyormuş.ders ala ala aradaki farkı kapatacakmış.
ben 23 senedir motor kullanırım ama 1000 cc ve üzeri motora bindiğimde debriyajı bırakırken tedirgin olurum altımdaki güçten.belki anlatabilmişimdir benim bir ailem var çünkü...
ama parası olan vatandaşa istediğini söyle O yine bildiğini okur,nereye kadar altındaki gücü zabtedemediği zamana kadar.zaten O zaman genelde iş işten geçmiş oluyor.taziye dualarını alıyor arkasın'da bıraktıkları.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunları gören, salaklara bak ben olsam birşey olmazdı, der yine alır 600'lük.:p
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
İlkinde, tipler teker yakacaz diye motoru zor zapt ediyorlar ki netekim sonunda birbirlerien giriyorlar..

İkinci videoda ise vatandaş zaten kendisi motorunu yeni aldığından söz ediyor..
Gayette acemilikten yatırıyor motoru bence..
Acemi diye düşünüyorum çünkü;
- Motoru hakikatten "dün" almışsa lastik rodajını bilmiyor
veya
- Düşük süratte karşı güç uygulamadan motoru çok yatırıyor
veya
- Tüm kıyafetleri yepisyeni, tulum mulum almış böyle aynalı vizörler falan, üzerlerinde gram pislik yok, kesin acemidir :mrgreen::mrgreen::p

Şaka bir yana her iki videodakilerde ya motosiklet sürmeye ya da o anda bindikleri motorlara acemiler..

benim yaptığım yorum 1.video ya aitti 2.videoyu izlemedim çünkü ben bu yorumu yazarken 2.video bu topicde yoktu hocam . :)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
2.ci video keinlikle başlangıç motorum yok hayabusa olsun yok rrrrrrr6 6rrrrrr yok 1000 bassın dienler izlesin :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Abi ben 125 cc den 600 e geçtim 4 gün oldu motoru alalı basıyorum basıyorum gitmiyo gibi geliyo acaba neden?
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
bence hiç biri acemilikten değil.1. de stunt kazası,2.sinde de şanssızlık o kadar:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst