- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar
Yaşım 22 güzel bir işim var allaha şükür iyi de kazanıyorum. Motosiklete ne zaman başlamak istesem içimde bir huzursuzluk oluyor ama gördükçe de içim gidiyor. Motosiklet ehliyetim yok ehliyetimi alıp R125 almayı düşünüyorum ekipman konusuna gelince hiç bir şey eksik etmeyecek kadar birikim yaptım. Bu huzursuzluk geçer mi ? Başlayabilir miyim ? Fikirlerinize ihtiyacım var..
Yaşım 22 güzel bir işim var allaha şükür iyi de kazanıyorum. Motosiklete ne zaman başlamak istesem içimde bir huzursuzluk oluyor ama gördükçe de içim gidiyor. Motosiklet ehliyetim yok ehliyetimi alıp R125 almayı düşünüyorum ekipman konusuna gelince hiç bir şey eksik etmeyecek kadar birikim yaptım. Bu huzursuzluk geçer mi ? Başlayabilir miyim ? Fikirlerinize ihtiyacım var..