basımdan gecen en ilginc olay :)

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
bugun gene caddebostan sahıle indim ordan antremana gidicektim oturdum yarım saat sonra 6 tane yunus ve 4 tane atvli polıs ekibi onlerinde kameramanla geldiler ve dızıldıler 15 dkk sonra yanıma gelen polıs memuru

pm : mrb ben komıser .... ....
ben: mrb buyrun
pm: motorlarımızın tanıtım filmini cekiyoruzda sansımıza burdasınız yardım edermisiniz
ben: tabi buyuk zevkle ne yapıcam
pm:bizden kacıcaksınız biz sizi yakalıycaz motorla
ben:sessizlik ..... titreme ve goz seyirmesi artı felc gecirmekle ugrasırken


bi baktım kamera dendi bastım gaza sahılde ben gidiyorum onlar arkamda siren sesleri caaattt diye kestiler onumu evet inelim motordan ( bu arada kamera kayıt yapıyo) ehliyet ruhsat evet guzel evraklar ....... genel kontrol falan filan anaaa biliyorum reklam ama nası korktum kalbım carpıyor sakası bile korkunc geldi sonra kestiler kayıtı komıser yanıma geldi oturduk muhabbet falan valla dedim ınanın korktum reklam bile olsa teşekkur ettiler muhabbetden sonra dagıldık ama benim basıma gelen motor ustundeyken en ilginc olay :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: paylasmak istedim sevgiler saygılar herkese :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
valla daha ilgiç ne olabilirki.. tam anlatmlık bi olay .. bu arada motor üstünde görev yapan memur arkadaşlarımızada kolay gelsin
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
aynısı bana olsa zevk alırdım. düşünsene arkana polisleri takmışsın. arkadan siren sesleri:D
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
al sana 10 numara anı işte... hemde tebessümle...seninde emniyet güçlerine böylece katkın olmuş oldu; ancak merak ettiğm konu şu...
çekimler sesli yapıldıysa olduya...hani tutuklama yapılacak rol gereği...haklarını okurlarmıydı acaba? nedense olsa rol gereği...:queen:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Dur bakalım, haberlerde çıkarsın sanırım. Meşhur oldun Okan...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
daha ilginci bu olayın ehliyetsiz ruhsatsız çalıntı bi motorla başına gelmesi olabilir insanın.:queen:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
abiler iyi guzelde insan harbıden korkuyo ama sonraki hava baskaydı komıser teşekkur ediyo hehehe muhabbet falan sankı 40 senedir tanıyorum :) butun polıs arkadaslara allah kolaylık versin
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ahaha iyi ki kaptırmadın kendini,kaçıyorsun yakalayamıyolarmış ne gülünürdü ama yaa
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
lan bizede anca kaç para bu alet diye sorarlar. bende televizyona çıkmak istiyorum :p tebrik ederim artist okan kardeşimi, şanslı adammış vesselam.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçen bir tanıdığım eski bir anısını anlattı.

Polise demiş bir zamanda : " Abi ben sizden korktuğum kadar Allah'tan korksam şimdiye bir adam olmuştum,sizi ne zaman görsem tir tir titriyorum" diye. :)

Düzgün vatandaş polisten korkmaz ama adamlar adres bile soracak olsa insan tedirgin oluyor biraz :)


Neyse,

Okan_style, senin bu videoyu nasıl izleriz? Merak ettim. Çekilen videoya ulaşırsan muhakkak paylaş bizimle.

Şöyle sağlam kalkış yapan bir makina olsaydı da azıcık aksiyon katsaydın yav işin içine :) (kalkışta yetişemeyen polisler falan :p)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Geçen bir tanıdığım eski bir anısını anlattı.

Polise demiş bir zamanda : " Abi ben sizden korktuğum kadar Allah'tan korksam şimdiye bir adam olmuştum,sizi ne zaman görsem tir tir titriyorum" diye. :)

Düzgün vatandaş polisten korkmaz ama adamlar adres bile soracak olsa insan tedirgin oluyor biraz :)


Neyse,

Okan_style, senin bu videoyu nasıl izleriz? Merak ettim. Çekilen videoya ulaşırsan muhakkak paylaş bizimle.

Şöyle sağlam kalkış yapan bir makina olsaydı da azıcık aksiyon katsaydın yav işin içine :) (kalkışta yetişemeyen polisler falan :p)

valla bende istiyorum zaten cadde bostandayım biliosunuz illaki ordaki polıs arkadaslarla bi daha gorusucem ozaman sorucam en kısa zamanda yuklerim zatende demezlermi hızlı kalkma reklam bu yetişelim diye diycektim abi 30 beygir motor 250cc ne hızlı kalkması 1000lik hondayla yakalayammassan utan diye hiiiiiç çaktırmadım tamam abi sen merak etme yakalıycagınız sekilde kalkıcam dedim hahahahah
 

h2o

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
145
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hangi kanal:):):)
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
63
ben olsam kovalamacayı biraz uzun tutar onları zorlardım ayrıca filmin bir kopyasınıda isterdim fast and furious tokyo dirift hesabı hani polis izletince eleman bir kopyasını alabilirmiyim diyor ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst