Başımdan geçen bir kaza

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sağolun dostlarım fakat safakk' teessüf ediorum bari tımarhaneye yatırsaydın dostum.

işte cehaletini yenmen için ne yazık ki tıp birşey yapmıyor..bu eğitimi aldın aldın alamadın tren kaçıyor..hayat o kadar zalim ki bu tarz kazalar belalar eğer kalıcı iz bırakmadıysa unutup gidiyorum...benimde tek korkum kazada engelli olarak yaşama devam etmek...
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
arkadaşlar hepiniz çok sağolun kendimi çok daha iyi hissediyorum sağolun insan içini döküp tek büyük kaza yapan kendi olamadığını öğrenince biraz daha rahatlıyo bu gün motoruma atladım ve tam 100km yol yaptım önceden 35-40km sonra hemen bırakıyodum tırsıyodum ama tekrar başlıyacağaım hemde 250r ile...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst