- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
sağolun dostlarım fakat safakk' teessüf ediorum bari tımarhaneye yatırsaydın dostum.
işte cehaletini yenmen için ne yazık ki tıp birşey yapmıyor..bu eğitimi aldın aldın alamadın tren kaçıyor..hayat o kadar zalim ki bu tarz kazalar belalar eğer kalıcı iz bırakmadıysa unutup gidiyorum...benimde tek korkum kazada engelli olarak yaşama devam etmek...