Barışa Rock Festivali-Ağustos 2006

Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
İçimizden kimler gitmeyi düşünüyor festivale acaba?Tahminen 26-27 ağustosta olacak...Ben geçen sene gittim ve çok keyif aldım.Henüz sahneye kimler çıkacak belli değil ama yine,kesin gitmeyi planlıyorum.Geçen sene çadırda kaldım 2 gece,çok eğlenceliydi.Bu sene için 4 kişilik çadır aldırdım babama.zira geçen yıl joker'le tek kişilik çadırda balık istifi uyumak zorunda kalmıştık :pr:
Şimdiden görelim parmakları ...Hep beraber gitsek bence süper olur.:bounce:

http://www.barisarock.org
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
valla şimdiden bişe söylemek için çok erken.gelmek isterim ama müsait olurmuyum ozamana bilmiyorum.:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst