- Katılım
- 11 Ocak 2006
- Mesajlar
- 869
- Konu Yazar
- #1
İçimizden kimler gitmeyi düşünüyor festivale acaba?Tahminen 26-27 ağustosta olacak...Ben geçen sene gittim ve çok keyif aldım.Henüz sahneye kimler çıkacak belli değil ama yine,kesin gitmeyi planlıyorum.Geçen sene çadırda kaldım 2 gece,çok eğlenceliydi.Bu sene için 4 kişilik çadır aldırdım babama.zira geçen yıl joker'le tek kişilik çadırda balık istifi uyumak zorunda kalmıştık
r:
Şimdiden görelim parmakları ...Hep beraber gitsek bence süper olur.:bounce:
http://www.barisarock.org
Şimdiden görelim parmakları ...Hep beraber gitsek bence süper olur.:bounce:
http://www.barisarock.org