murat_1989 Katılım 20 Eki 2011 Mesajlar 82 1 Şub 2012 Konu Yazar #1 İyiki vardın,iyiki yaşdın,iyiki yaşattın herzaman kalbimizde .................
ozgurakman Katılım 18 Eki 2008 Mesajlar 2,823 1 Şub 2012 #3 az ağlamamıştım... yaşım küçük olmasına rağmen çok iyi hatırlıyorum öldüğü günü... (92liyim)
MotorKafa1 Katılım 21 May 2010 Mesajlar 2,954 1 Şub 2012 #4 http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/97304-baris-manco.html