Bandit'le hızlanma zamanı..

Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Bandit 1200'üyle vınn turizm(farkı bizimle yaşayın...444 0 ...):) anında 260'a çıkıyor eleman ve hiç de acıması yok motora..Çakma motorcu değil belli..:)



[YT]aVX2qg_w8xE&NR[/YT]
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Güzel hızlanma da, naked motorda o rüzgar adamı aptal eder resmen:p
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Adamin motoru saat gibi 11 saniyede gordu o hizi bence muhtesem. Guzel bir cekim kendim kullaniyor gibi heycanlandim
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
27
hay maşallah ama bandit öküz gibi motor yahu nası becermiş bunu :):)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımm eee suzuki farkı :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst