- Katılım
- 27 Mar 2011
- Mesajlar
- 333
- Konu Yazar
- #1
Hayırlı geceler herkese arkadaşlar,
2-3 defa karşılaştığım bir olay oldu da en yakını da dün akşam saatlerinde oldu. Bir araba radarın 50 oldugu bir yerde kırmızı ışık kalkışında hafif sıkıstırır gibi oldu solumdaydı. Ben de sagından gazı actım sert bir hareketle gecmesine izin vermedim sonra arkadan uzunları yaktı ( ki bu davranıs trafikte en sinir oldugum harekettir) ben de yavasladım saga gecip aynasının arkasına sokup uzunları yaktım sonra el işareti yaptı sen görcen gibisinden seni döverim gibisinden telefonunu cıkardı galiba plakamı bildirdi. İlerden durdum kaskımı cıkarttım durmadı ... Hatta kaskımı sert asılmısım sinirden burnumu hafif yaraladım kendime zarar verdim anlaşılan.. Şimdi gelelim esas konuya;
- Bu olayı 2-3 defa yasadım plakamı alır gibi yapıyorlar arabanın icinden bu adamda öyle yaptı. Öncekin de bisey olmamıstı. Benim plakımı bildirirse benim basıma ne gelebilir ne olabilir polis plakamı alıp trafikte durdurup kontrol yapar mı ne olur? Bi halt olmuyor aslında da OLABİLİR mi diye sormak istedim
2-3 defa karşılaştığım bir olay oldu da en yakını da dün akşam saatlerinde oldu. Bir araba radarın 50 oldugu bir yerde kırmızı ışık kalkışında hafif sıkıstırır gibi oldu solumdaydı. Ben de sagından gazı actım sert bir hareketle gecmesine izin vermedim sonra arkadan uzunları yaktı ( ki bu davranıs trafikte en sinir oldugum harekettir) ben de yavasladım saga gecip aynasının arkasına sokup uzunları yaktım sonra el işareti yaptı sen görcen gibisinden seni döverim gibisinden telefonunu cıkardı galiba plakamı bildirdi. İlerden durdum kaskımı cıkarttım durmadı ... Hatta kaskımı sert asılmısım sinirden burnumu hafif yaraladım kendime zarar verdim anlaşılan.. Şimdi gelelim esas konuya;
- Bu olayı 2-3 defa yasadım plakamı alır gibi yapıyorlar arabanın icinden bu adamda öyle yaptı. Öncekin de bisey olmamıstı. Benim plakımı bildirirse benim basıma ne gelebilir ne olabilir polis plakamı alıp trafikte durdurup kontrol yapar mı ne olur? Bi halt olmuyor aslında da OLABİLİR mi diye sormak istedim