Bana ne yapabilirler?

Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Hayırlı geceler herkese arkadaşlar,
2-3 defa karşılaştığım bir olay oldu da en yakını da dün akşam saatlerinde oldu. Bir araba radarın 50 oldugu bir yerde kırmızı ışık kalkışında hafif sıkıstırır gibi oldu solumdaydı. Ben de sagından gazı actım sert bir hareketle gecmesine izin vermedim sonra arkadan uzunları yaktı ( ki bu davranıs trafikte en sinir oldugum harekettir) ben de yavasladım saga gecip aynasının arkasına sokup uzunları yaktım sonra el işareti yaptı sen görcen gibisinden seni döverim gibisinden telefonunu cıkardı galiba plakamı bildirdi. İlerden durdum kaskımı cıkarttım durmadı ... Hatta kaskımı sert asılmısım sinirden burnumu hafif yaraladım kendime zarar verdim anlaşılan.. Şimdi gelelim esas konuya;
- Bu olayı 2-3 defa yasadım plakamı alır gibi yapıyorlar arabanın icinden bu adamda öyle yaptı. Öncekin de bisey olmamıstı. Benim plakımı bildirirse benim basıma ne gelebilir ne olabilir polis plakamı alıp trafikte durdurup kontrol yapar mı ne olur? Bi halt olmuyor aslında da OLABİLİR mi diye sormak istedim
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
olabılır,
fakat o esnada yanı yoldan cıkmadan olur,
aradan zaman gectıkten sonra,
yanı bu gun plakanı verıp yarın cevırmezler senı,
plakan alındıgı anda o yolda cevırmeye alırlar ve o şahsıda beklerler nerede dıye,
malum sınır oldugun bırınıde bıldırırsın dıye,
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
55
Olaya tamamen objektif bakalım.

Adama neden yol vermedin? Bırak geçsin gitsin...
Radar varsada cezasını adam ödeyecek, sen ne yaparsan yap bu saatten sonra kimseyi eğitemezsin...

Yapabilirse evine tehlikeli araç kullanmaktan (kullanmasanda) ceza yollayabilir. Kimse seni durdurup şu tarihte şöyle yapmışsın gel buraya demez.
Çok kafasına takarsa savcılığa suç duyurusunda bulunur, evine mahkeme kağıtları gelir zaten...

Güvenli sürüşler...
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Birşey olacağını sanmıyorum, yanında da durmamış bile. Korkakların klasik korkutma taktiği. Elinde video, görüntü vs kanıt yoksa hiçbir şekilde ispatlayamaz. Olsaydı en fazla dün bulunduğun mevkinin yakınlarında devriye gezen polis ya da çevirme varsa ehliyet ruhsat kontrolü yapılır olayla ilgili sorular sorulur kanıt olmadığı için ceza kesilmeden bırakılırdın.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
adamlar polis olmadıgı sürece hiç bişi olmaz
sen mesela bana tav oldun ve ben trafikte aşırı derecede kuralları çiğnedim
sen aradın plakamı verdin
bana sadece bir evime uyarı yazısı geliyor
ceza filan yok
fakat tanıdıgı varsa belki bi ceza gelebilir ama onu da sanmam
itiraz edeceginden kolay kolay bi polis başkasının lafıyla iş yapmaz..
rahat ol
ite kopuğa uyma
maganda cok memlekette
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
27
Öncelikle merhaba kardeş yaşananlar içinde geçmiş olsun kazada olabilirdi. Konuya gelecek olursa hiç birşey yapamaz. Çünkü benimde başına ufak bir kaza geldi adam ön tekerime çarptı ve kaçtı. Ben de yan yattım tabi etraftan görenler falanda oldu hatta çarpan aracın plakasını onlar aldılar. Neyse sonra polisi aradık falan 2-3 saat geçti ortada polis falan yok 2-3 kere daha aradık hala gelen yok. Sonradan şahitler falanda sıkıldı beklemekten neticede dağıldık. 1 saat sonra polis aradığım numaradan bana tekrar ulaştı. Durumu telefonda anlattık adam çarptı kaçtı bekledik gelmedin falan diye. Polis çarpan Araçla ilgili işlem yapıla bilmesi için motoru olduğu.gibi bırakmamız gerekiyormuş. Hatta kazadan sonra eğer yerinden oynatırsan 100 küsür cezası varmış. Neticede plakasının bi faydası olmadı. Biz motoru çizdiğimizle kaldık. Yani eğer adam emniyette falan çalışan yada tanıdığı olan biri değilse hiç birşey olmaz rahat ol
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Objektif bakalim demissiniz galiba konuyu okumadan filan yazdiniz diye dusunuyorum ya da eksik okudunuz diye dusunuyorum. "hafif sıkıstırma" dedim ki ben buna dayanamam gecmesine de izin vermem. Aslinda olayin icinde abartilcak tehlikeli bir hareket yok zaten ben adama ondan dolayi sinirlenmedim cunku gazi acip onun onune gectigim icin ben de hataliyim. Objektifim..sadece su uzun olayina ve el hareketlerine gicigim ben.. Cevaplar icin sagolun ceza kesselerdi ohoo gunde kac kisiye tehlikeli arac kullanmaktan keserlerdi herkeste birbirini sikayet ederdi :)
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
sen ona aynisini yapmadan cek kenara ara 155i illa ki cevirirler rota uzerinde sen de takip et polisin onunde derdi neymis soruver en iyisi
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
27
Adam bana çarptı kaçtı nerdeyse ben ceza yicektim. Bu tür olaylarda kanunlar yasalar çok ağır işliyor yani kimse böyle bişey için sana suç duyurusu falan açamaz merak etme.
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Tsubasa, Uyari yazisini bilmiyordum bak yeni duydum sagolasin dikkat ederim
Jetaimee, kardes sana da gecmis olsun senin olay kotu olmus insanin bisey yapamamasi kanitsiz kalmasi gercekten zor dikkat etmek lazim
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Tsubasa, Uyari yazisini bilmiyordum bak yeni duydum sagolasin dikkat ederim
Jetaimee, kardes sana da gecmis olsun senin olay kotu olmus insanin bisey yapamamasi kanitsiz kalmasi gercekten zor dikkat etmek lazim
ben bir gün trafige girilmemesi gereken bi yere girmek zorunda kaldım annem rahatsızdı yürümesin diye
orada biriyle bi diyaloga girdim
adama anlattım durumu
yok ıvır zıvır şöyle böyle giremezsin
ya bak 50 metre giricem annemi bırakıcam
sürükleyerek geri dönecem dedim
arıcam polisi cagırcam dedi
aramış vermiş polise plakayı
eve yazı geldi ben ceza sandım
işte vatandaş tarafından böyle böyle bi durum var yapmayın vatandaş tarafından şikayet edildiniz diye
ihtirname geldi eve
bir defa daha yaparsam sanırsam ceza yiyecem =)
ama adamı yakalarsam ... :D
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
incir çekirdeği dolmaz
bu olaydan da bir şey çıkmaz
fakat dikkati elden bırakma
ilk kalkan en iyisi değil
bir anım aklıma geldi
bakın anlatayım
İzmir terminali yeni bitti bitecek
bilenler bilir
çamdibi ışk kent garaj arası kavşakta kırmızı ışıkta durdum solumda tretuar sağımada önümü hafif kaptarak duran bi ticari yanaştı
sarı ışık yanı dedim ben bekleyeyim ticari geçsin
ticari bir kalkış yaptı
sağdan gelen ticaride sarı ışık kırmızı ışık arası surmadan geçti bizim ticariyi göbekten biçti
şimdi ben kalkmış olsaydım her halde şuan bunları anlatamazdım
ahirete Hz. google hizmet sunmuyor
dikkat, öz veri en önemlisi öncelikle kendi can mal güvenliğimizi tehlikeye atacak delilikleri yapmamak.... ::gazla::
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Otomobille ne diye inatlaşıyorsun arkadaşım boş yere uzun yakmalar sıkıştırmalar falan, o karanlıkta sana bir dokunup devirse seni adamın kaportasında bri sinek kadar hatıran olur ama sen canından malından olursun gerek yok böyle şeylere bırak geçsin gitsin .
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
biz videoyla bildirdik bir şey oldu mu ? hayır sadece yazı gitti.her söylene inanılsa ohoo kağıt kalmaz ülkede :)
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Elinde kanıt olsa bile(video) bişey olmuyorsa yapacak bişey yok ne ceza yazdırırsın ne de ceza alırsın o zaman sistem böyle işliyor Türkiye' de galiba...
trgy, hocam biraz agresif kullanırım böyle artistik gecilmelere de gelemiyorum yav kimse yanlış anlamasın da.O yüzden araba olması benim için bir anlam ifade etmiyor.Gücünün yettigince herkese payını vereceksin :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst