- Katılım
- 28 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,076
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 1998 model honda magna motorumu 1 ay önce aldım noter satışını yabtık devir işlemlerine başladık ama kahraman maraş ta devir alacağız ama
makina 34 plakalı ve trafikte görünmediği için evraklarımızı fakslayamıyor istanbul emniyetibiz anlamadık noter satışı için borcu yok kağıdını veriyorlar kahraman maraş trafiğinde görünüyor noter satışı yabmaya bile itiraz yok ama sadece istanbul trafiğinde görünmediği için makina devir almak eziyete dönuştu
karşı cevab şudur
ruhsat sahibi istanbula gelecek elinde ruhsatla başvurub kayıtını yabtıracak mış
anlayamadığımız şu trafikte görünmeyen aracın vergisini falan alırknen varda şimdi niye yok 2010 a kadar muayenesi bile ful
sigortada aynen
ne dersiniz varmı bu konuda tecrübe li arkadaşlar
makina 34 plakalı ve trafikte görünmediği için evraklarımızı fakslayamıyor istanbul emniyetibiz anlamadık noter satışı için borcu yok kağıdını veriyorlar kahraman maraş trafiğinde görünüyor noter satışı yabmaya bile itiraz yok ama sadece istanbul trafiğinde görünmediği için makina devir almak eziyete dönuştu
karşı cevab şudur
ruhsat sahibi istanbula gelecek elinde ruhsatla başvurub kayıtını yabtıracak mış
anlayamadığımız şu trafikte görünmeyen aracın vergisini falan alırknen varda şimdi niye yok 2010 a kadar muayenesi bile ful
sigortada aynen
ne dersiniz varmı bu konuda tecrübe li arkadaşlar